Atgal
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Daugiau
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

911 GT3 RS

Nuo €266,990.00€2,469 Kas mėnesį

  • 525 AG

    Galia

  • 3.2 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 296 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 13,4 - 13,4

    l/100 km

  • 305 - 305

    g/km

911 GT3 RS idėja

Tikri atletai supranta, jog aukščiausio lygio važiavimui neužtenka vien sėkmės ir tobulų sąlygų. Tam, kad tapti greitesniu ir stipresniu, reikia negailestingų treniruočių. Abejoti viskuo, ypač savimi. Mokytis iš kiekvienos klaidos, nes didžiausias iššūkis yra vis dar neįveiktas. Su tokiu požiūriu, Porsche vis išplečia to, kas įmanoma, ribas. Patirkite ir išbandykite naująjį 911 GT3 RS – lenktynių trasoje ištobulintas važiavimo našumas.

Aerodinaminės savybės bei dizainas.

Naujasis 911 GT3 RS, dėka išaugusios prispaudimo prie kelio jėgos ir atnaujintų aerodinaminių savybių, nustato ir kuria naujus važiavimo galios standartus. Naudojantis visa automobilio informacija, įskaitant įšilginį ir šoninį pagreitį, akseleratoriaus ir stabžių pedalo poziciją bei trinties parametrus, netgi galinio oro aptako bei priekinio difuzoriaus pozicijos, dėka Porsche Aktyvios Aerodinamikos sistemos (PAA) su DRS, yra automatiškai pritaikomos esamai vairavimo situacijai.

911 GT3 RS savybės.

Automobilio salonas

Pinto anglies pluošto (satininės) spalvos galiniai saugos lankai suteikia stilingą, automobilių sporto lygmens apsaugą. Toks stilius preciziškai išlaikomas su lengvo svorio PDK bėgių perjungimo mentelėmis, pagamintomis iš magnio lydinio. Taip pat viršutinio prietaisų skydelio dalimi, padengta juoda Race-Tex medžiaga, satininės, pinto anglies pluošto spalvos interjero elementais bei "Weissach RS" logotipu, esančiu keleivio pusėje bei galvos atramose išsiuvinėtu "Weissach RS" logotipu.

Važiuoklė

Priekinėje bei galinėje ašyse esantys stabilizatoriai, galinėje ašyje esančios stabilizatoriaus traukės bei anglies pluošto plastiko (CFRP) sustiprinta dugno plokštė taip pat suteikia idealų svorį link naujų asmeninių greičio rekordų.

Lengvo svorio ir garsą izoliuojantys stiklai

Lengvo svorio, laminuotų stiklų padengimas ir akustinė, priekinėje automobilio dalyje, durelėse, šonuose ir ant galinio stiklo esanti plėvelė ne tik optimizuoja automobilio svorį, bet ir, sumažindama vėjo garsą, pagerina automobilio vidaus akustiką.

Sportinės CFRP sėdynės

Satininės pinto anglies pluošto spalvos lengvo svorio sportiniai lopšiai - sėdynės, pagamintos iš sustiprinto anglies pluošto plastiko (CFRP) jau standartinėje įrangoje suteikia aukštą šoninę kūno atramą. Jose taip apt yra įspūdingi Juodos odos sėdynių užvalkalai, o sėdynių centrai yra padengti Juoda Race-Tex medžiaga su kontrastinėmis Raudonos arba Sidabrinės spalvomis.

Maksimali važiavimo galia.

Kai tik užsidega žalia šviesa, naujasis 911 GT3 RS lenktynių trasoje leidžia sukurti neįtikėtiną pasirodymą. Dėka 465 Nm sukimo momento ir 386 kW (525 Ag), jūs esate tiesiog iššaunamas iki 100 km/h vos per 3.2 sekundes. Pasiekus maksimalų 296 km/h greitį, nėra laiko net įkvėpti. Sportinė, lengvo svorio, nerūdijančio plieno išmetimo sistema iki pat 9000 apsukų užtikrina nefiltruotą garso pojūtį.

Posūkių įveikimo dinamika.

Naujasis 911 GT3 RS leidžia Jums įveikti posūkius maksimaliai greitai. Sportinės automobilio padangos, 275/35 R20 priekyje ir 335/30 R21 gale, naujieji platesni ratlankiai suteikia daugiau dinamikos bei greičio įveikti posūkius.

Dar labiau suasmeninti nustatymai..

Šlapias asfaltas, aštrūs posūkiai, asmeninis vairavimo stilius: egzistuoja daug faktorių, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį optimaliai pritaikant automobilį Jums. Automobilio vairas su trimis papildomais vairavimo režimų jungtukais dabar suteikia dar daugiau galimybių reguliuoti tokias važiuoklės sistemas, kaip PASM, PSM ir PTV Plus, leidžiančias prisitaikyti prie vairavimo sąlygų. Taip papildomai gali būti išjungta arba keliais lygiais sureguliuota Sukibimo kontrolės sistema “Traction Control (TC)”.

Kitos važiavimo ypatybės.

Važiuoklėje esantys guoliai su rutulinėmis jungtimis

Geriausiam važiavimo malonumui. Tikslus, aštrus ir tiesioginis vairavimas bei ypač stiprus važiuoklės ir kėbulo ryšys. Visuose važiuoklės guoliuose yra sumontuotos rutulinės jungtys, kas leidžia dar labiau padidinti automobilio dinamiką bei tikslumą.

Hidraulinė pakėlimo sistema

Papildomai pasirenkama hidraulinė priekinės ašies pakėlimo sistema pakelia 911 GT3 RS priekinę dalį 40 mm. Tai sumažina lietimosi su pakelės borteliais, rampomis ar automobilių parkavimo įvažiavimais riziką.

Sportiniais nustatymais pagrįstas galinės ašies vairavimas

Važiuojant lėtai, sistema pati vairuoja, nukreipia galinius ratus į priešingą priekinei ašiai pusę - taip padidėja automobilio manevringumas, ypač posūkiuose. Važiuojant greitai, sistema nukreipia galinius ratus ta pačia priekinių ratų kryptimi. Tai padidina stabilumą, ypač važiuojant greitai arba lenkiant lenktynių trasoje.

Stabdžiai

911 GT3 RS jau standartinėje įrangoje turi galingą stabdžių sistemą, kuri dar kartą buvo patobulinta naudojimui lenktynių trasoje. Aukštų dimensijų stabilumui bei tobulam stabdymui - monobloko konstrukcijos 6 cilindriukų aliuminio suportai priekyje ir 4 cilindriukų aliuminio suportai gale, nudažyti išskirtine raudona spalva. Tokiu būdu, dėka dviejų dalių dizaino, žemiau sumontuoti ventiliuojami stabdžių diskai, sumažinus vibraciją ir besisukančius stabdžių komponentus, leidžia sumažinti stabdžių sistemos svorį.

Porsche Keramikos Kompozito Stabdžiai (PCCB)

Papildomai pasirenkami Porsche Keramikos Kompozito (PCCB) stabdžių diskai yra 50 proc. lengvesni nei tokio pat dizaino ketaus stabdžių diskai. Siekiant lengvo svorio konstrukcijos bei tinkamumo autosportui, perforuotų keramikinių stabdžių diskų dydis - 410 mm priekyje ir 390 mm gale - dar geresniam stabdymui. Saugumas taip pat yra patobulinamas - ekstremaliai stabdant, stabdymo galia nėra prarandama.

Pergalės priklauso nuo požiūrio.

Tinkamas nusiteikimas lemia pergalę arba pralaimėjimą. Dėka keturių režimų pasirinkimo mygtukų, automobilių sporto įkvėptas vairas suteikia dar daugiau sistemos veikimo pasirinkimo galimybių: nuo DRIVE MODE ir Porsche Aktyvios pakabos valdymo sistemos (PASM) iki Porsche Sukimo Momento nukreipimo sistemos Plius (PTV Plus) bei Sukibimo kontrolės (TC). Dar labiau sustiprinamas įtraukiantis ryšys tarp vairuotojo ir automobilio.

Sekantys žingsniai?

Sekite savo svajones ir tapkite vieno iš „Porsche“ inžinerinių šedevrų savininku. Galite žaisti ir sukurti savo modelį naudodami Konfigūratoriaus įrankį, užsisakyti konsultaciją ir pasikalbėti su vienu iš mūsų specialistų ir (arba) išbandyti lizingo skaičiuoklę, kad pamatytumėte apytikslę mėnesinę įmoką už bet kurį šiuo metu siūlomą modelį.

Registracija

Cookies.

This website uses cookies. By continuing to use this website, you agree to the storage and use of cookies in your device.