HOME

Call us! Main navigation
Modeliai
911
Porsche - 911 GT3 RS -

911 GT3

Įveiktos ribos.

Techniniai rodikliai

Porsche 911 GT3 RS - Technical Specs
Važiuoklės bazė: 2456.00 mm
Ilgis: 4545.00 mm Aukštis: 1291.00 mm
PDK
Galia 368 kW (500 ag) prie 8,250
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.3 sec.
Didžiausias greitis 310 km/h
Mišrus l/100 km 12.7
Išmetamas CO2 kiekis, g/km 296
Modelių palyginimas

Ypatybės

Idėja

Naujasis 911 GT3 RS laužo ribas – neketiname jūsų nuo šio potyrio sulaikyti. Tam reikia ne mažesnio galios proveržio. Ir didžiulės varomosios jėgos: 4 l 6 cilindrų variklio galia – 368 kW (500 AG);...

Aerodinamika ir dizainas

Gryniausią automobilių sporto technologijų formą simbolizuoja lengvuose anglies pluošto sparnuose esančios priekinių ratų oro išėjimo angos. Pro 12 skersinių angų gali lengvai išeiti į priekinių ratų ...

Salono dizainas

Sportinio 911 GT3 RS modelio automobilio vidus idealiai pritaikytas vairuotojui. Žmogus ir automobilis sudaro vienį. Tai svarbu, nes lenktynių trasoje dažniausiai per vieną sekundės dalelę reikia prii...

Eksploatacinės ypatybės

Naujajame modelyje 911 GT3 RS variklis įmontuotas iškart virš asfalto ir, žinoma, automobilio gale. Žemas svorio centras – tiesiog skirtas automobilių sportui. Vandeniu aušinamas šešių cilindrų varikl...

„VarioCam“ sistema

Patobulinta „VarioCam“ sistema šiuose automobiliuose montuojama kaip standartinė įranga. Ši variklio procesus reguliuojanti programa atskiria skirtingus variklio greičius ir apkrovas – taip variklio p...

Sauso karterio tepimas

Variklio alyvos tiekimas yra gyvybiškai svarbus, kai pasiekiamos sportinės veiklos ribos, ypač esant galingoms šoninėms ir išilginėms jėgoms, kurios pasireiškia lenktynių trasoje. Du alyvos prapūti...

Įsiurbimo kolektorius

Plastikinis kintamasis įsiurbimo kolektorius su dviem rezonanso atvartais, sąveikaujantis su sportinio dujų išmetimo sistema, padeda užtikrinti veiksmingą dujų ciklą ir aukštą pralaidumą. Siekiant ...

Sportinių automobilių dujų išmetimo sistema

Sportinių automobilių dujų išmetimo sistemą sudaro du duslintuvai, du kataliziniai konverteriai ir vienas galinis duslintuvas iš lengvo titano. Didelė išmetimo sistemos talpa sumažina išmetamųjų du...

„Porsche“ dvigubos sankabos pavarų dėžė („Porsche Doppelkupplung“ (PDK)

1983 metai. Automobilių sportą kaustant sąstingiui, „Porsche“ naujajame C grupės sportinių automobilių modelyje 956 pirmą kartą įdiegia dvigubos sankabos pavarų dėžę – „Porsche Doppelkupplung“ (PDK). ...

Važiuoklė

Naujojo„911 GT3“ važiuoklė buvo suprojektuota taip, kad atitiktų sudėtingus automobilių sporto poreikius, dėl to ji taip pat garantuoja itin sportišką kasdienį vairavimą. Naujo „911 GT3“ važiuoklė yra...

„Porsche“ aktyvios pakabos valdymas (angl. „PASM“)

Ši elektroninė aktyvaus slopinimo sistema suteikia nuolat prisitaikančią slopinimo jėgą kiekvienam ratui, priklausomai nuo kelio sąlygų ir vairavimo būdo. Vienu mygtuko paspaudimu galite pasirinkti...

Priekinės ir galinės ašys

Važiuoklė suprojektuota taip, kad patenkintų automobilių sporto keliamus iššūkius. Be daugybės specialiai pritaikytų važiuoklės dalių, naujajam 911 GT RS modeliui būdingas ir nepaprastas manevringumas...

Galinės ašies valdymas

Naujoji sportiniam automobiliui pritaikyta galinės ašies valdymo sistema, montuojama kaip standartinė įranga, padeda tiek siekiant aukštų rezultatų, tiek vairuojant kasdien. Prie kiekvieno galinio rat...

Dinaminės variklio pagalvės

Jei reaguojate pasiekę ribą, vadinasi, jau pralaimėjote. Važiuojant sportiniu automobiliu ypač svarbu deramai įvertinti nepermaldaujamus fizikos dėsnius. Verčiau juos išnaudoti automobilio dinaminių c...

„Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus)

„Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „PTV Plus“, montuojama kaip standartinė įranga, buvo specialiai pritaikyta modeliui 911 GT3 RS. Sistema veikia kartu su elektroniniu būdu valdomu ir...

Ratai ir padangos

Priekinės ašies ratų skersmuo – 20 in, galinės ašies ratų – 21 in. Skirtingų skersmenų ratai 911 modelių serijoje derinami pirmą kartą. Didesnis ratų apibrėžtas plotas taip pat pagerina automobilio di...

„Clubsport“ paketas

Visada spausti iki maksimumo, retai kada nurimti. Patirti jaudulį, bet nejausti nerimo. Dinamiško važiavimo ribos paklūsta saviems įstatymams. Tam reikalingi aukščiausios kokybės vairavimo įgūdžiai ir...

Stabdžiai

Artėjant prie galimybių ribos, svarbiausia – atsargos. Ne tik jėgos, bet ir saugumo. Tai įmanoma tik pasitelkus lenktynėse išmėgintą technologiją – ja vairuotojas gali pasikliauti visais atvejais. Tik...

„Porsche“ keraminiai kompozitiniai stabdžiai „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB)

Nuo pat pradžių „Porsche“ vardas asocijavosi su automobilių sportu. Nuo 1948 m. siekiame padidinti dinaminio važiavimo galimybes lenktynių trasoje. Pasitelkėme sukauptą patirtį ir pritaikėme ją kelyje...

Vairuotojo ir keleivio oro pagalvės

Pažangiausia oro pagalvių technologija, įprastai naudojama visuose „Porsche“ automobiliuose. Viso dydžio vairuotojo ir priekinėje sėdynėje sėdinčio keleivio oro pagalvės išsiskleidžia dviem etapais, a...

„Porsche“ stabilumo valdymas (angl. „PSM“)

„PSM“ yra automatinė valdymo sistema, suteikianti stabilumą dinamiškai vairuojant. Be stabdžių antiblokavimo sistemos, ji apima elektroninę stabilumo kontrolę (angl. „ESC“) ir sukibimo kontrolę (angl....

Prietaisai

Tikslūs, bet neįmantrūs, minimalistiniai, bet ne naujausios serijos. Iš jų išsiskiria penki apvalūs kabinoje integruoti prietaisai. Abiejų modelių automobiliuose tachometras įtaisytas viduryje. Titano...

Salono medžiagos

Patvarumas, stabilumas ir atsparumas. Tai svarbiausios sportui skirtų daiktų medžiagų ypatybės. Tarp jų dominuoja dirbtinė medžiaga „Alcantara“, oda, salono dalys dažniausiai sidabruojamos ir gaminamo...

Vairas

Naujajame modelyje GT3 RS įtaisytu sportiniu 360 mm skersmens vairu pavaras perjungsite lyg automobilių sporto profesionalas. Atstumas tarp pavarų svirtelių sumažėjo 50 proc., tad perjungti pavaras ga...

Sėdynės

Vienam žmogui skirtos sėdynės*   Atskiros vienam žmogui skirtos sėdynės naujajame 911 GT3 RS modelyje montuojamos kaip standartas. Pagamintos vien iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko, su apd...

Sportinės įrangos paketo „Sport Chrono“ su mobiliąja programėle „Porsche Track Precision“ ir lenktynių trasos rato įveikimo laiko matavimo įrenginiu paruošimas

Nepaprasto tikslumo prietaisas: pasirinktinai įsigyjamas sportinis paketas „Sport Chrono“, sudarytas iš prietaisų skydelyje įtaisyto chronometro ir naujai sukurtos programėlės išmaniajam telefonui „Po...

Aplinkos apsauga

Jau kalbėjome apie indėlį į automobilių sportą, tiksliau – apie atsakomybę už automobilių sporto ateitį. Šiuos įsipareigojimus vykdome naudodami išmaniąsias technologijas, kurdami neįprastas idėjas ir...

Išmetamų teršalų kiekio reguliavimas

„Porsche“ gaminami automobiliai įrodo, jog net ir labai galingų sportinių automobilių degalų sunaudojimo ir išmetamų teršalų kiekio vertės atitinkamoje automobilių klasėje gali būti vidutinės. Tai ...

Ekonomiškas degalų naudojimas ir atliekų perdirbimas

Išmani lengvasvorė konstrukcija neatsiejama nuo „Porsche“ tapatybės: konstrukciją sudaro didelė dalis aliuminio, magnio, plastiko ir ypač tvirto plonalakščio plieno. Visos medžiagos pasirinktos strate...

Kuras

Visi „Porsche“ modeliai, įskaitant ir „911 GT3 RS“, veikia su kuru, kuriame etanolio turinys siekia iki 10%(pavyzdžiui, „E10“). Etanolis turi teigiamą poveikį CO2 pusiausvyrai, nes augalai, auginami š...

CDR garso sistema ir „CDR Plus“ garso sistema

Įdiegta naujajame 911 GT3 RS modelyje kaip standartinė įranga, CDR garso sistema turi 7 in spalvotą ekraną, galintį veikti ir kaip jutiklinis ekranas, leidžiantis greitai ir lengvai pasiekti svarbiaus...

„Porsche“ komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management (PCM)

Pasirinktinai įsigyjama „Porsche“ komunikacijos valdymo sistema – tai garso, navigacijos ir komunikacijos funkcijų valdymo centras. Pagrindinė sistemos dalis – intuityvus 7 in jutiklinis ekranas. R...

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas* „911 GT3 RS“: „Urban“ režimas, l/100 km: 19,2; „Extra urban“ režimas, l/100 km: 8,9; „Combined“ (mišrus), l/100 km: 12,7; išmetamo CO2 kiekis, g/km: 296.

Interaktyvi mikrosvetainė

http://www.porsche.lt/image/cache/data/Microsite/gt3%20rs%20microsite-800x600.jpg

Naujasis 911 GT3 RS. Įveiktos ribos.

The new 911 GT3 RS breaks new ground. An experience that we want to share with you. Porsche works driver Brendon Hartley takes the new 911 GT3 RS to its limits. Join him on his trip to the Nardo test track.

Įjungti specialų svetainės puslapį

Pritaikymas individualiems poreikiams ir techninė priežiūra

Porsche - Exclusive
Išskirtinis
Porsche - Exclusive
Techninė priežiūra
Porsche - Exclusive
„Porsche“ vairuotojų pasirinkimas.