HOME

Call us! Main navigation
Modeliai
911
Panamera
Porsche - Naujasis 911 Targa 4 GTS - Driven for more.

Naujasis 911 Targa 4 GTS

Driven for more.

Techniniai rodikliai

Porsche Naujasis 911 Targa 4 GTS - Technical Specs
Važiuoklės bazė: 2450.00 mm
Ilgis: 4528.00 mm Aukštis: 1291.00 mm
Manual PDK
Galia 331 kW (450 hp) at 6,500 331 kW (450 hp) at 6,500
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h 4.1 s 3.7 s
Didžiausias greitis 308 km/h 306 km/h
Vidutinės l/100 km 9.7 8.7
Išmetamas CO2 kiekis, g/km 220 196

Ypatybės

„911 Targa 4 GTS“ – idėja

Svarbiausia – rezultatai. O trumpiau – GTS. Lenktyninio automobilio genai perkelti į 911 modelį. Dar didesnis galingumas, patobulintos eksploatacinės charakteristikos ir keturių varomųjų ratų trauka –...

Išorė

Suteikėme naujajam „911 Targa 4 GTS“ visa, ko reikia sportiniam automobiliui, kurio neįmanoma pamiršti: galinga priekinė dalis, plati galinė dalis, aštrių kontūrų dizainas. Sodri tamsiai raudona spalv...

Vidus

Grožis labai susijęs su aiškiu, tik tai, kas būtina, pabrėžiančiu dizainu. Todėl geras dizainas niekada nebus įmantrus, bet visuomet išryškins charakterį. Būtent toks naujojo „911 Targa 4 GTS“ mode...

Oro įleidimo sistema

Dviejų pakopų rezonansinis oro įleidimo kolektorius turi šešis, plius vieną perjungiamą, vožtuvus. Eksploatuojant tai padidina įsiurbimą variklyje tuo, kad oras vibruoja eidamas įleidimo traktu, prikl...

Sportinio tipo išmetamųjų dujų sistema

Standartinė sportinio tipo išmetamųjų dujų sistema užtikrina lenktynių sporto garsą vieno mygtuko paspaudimu. Šią sistemą galite pamatyti: tai du juodos spalvos chromo vamzdžiai; bei išgirsti – dar ga...

Eksploatacinės charakteristikos

Gale įmontuotas variklis iš šešių horizontaliai priešingų cilindrų su turbokompresoriumi užtikrina nepriekaištingą važiavimą. Naujajame „911 Targa 4 GTS“ modelyje įmontuotas didesnio galingumo 3,5 ...

7 greičių mechaninė pavarų dėžė

Gryna, tiesioginė, tiksli. Trumpi perjungimo judesiai ir optimalus perėjimas iš vienos pavaros į kitą. Standartinė 7 greičių mechaninė transmisija sujungia aukštą sportinį atlikimą su stipriu pavarų p...

Dvigubos sankabos pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK)

Le Mano lenktynės, „Porsche“ automobilių sporto istorija: su tuo susijusi ir „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) pavarų dėžė. Septynių pavarų PDK pavarų dėžę galima rinktis su „911 Carrera GTS“ modeliais. ...

„Porsche“ traukos valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM)

Keturiais ratais varomi „911 Targa 4 GTS“ modelio automobiliai ne tik galingi, jie išsiskiria ir optimaliu galios perdavimu. „Porsche“ traukos valdymo sistema, keturių varomųjų ratų sistema, paskirsto...

„Porsche“ aktyvios pakabos valdymas (angl. „PASM“)

PASM elektroninė amortizatorių standumo valdymo sistema montuojama bazinėje komplektacijoje. Automobiliui važiuojant ji nuolat aktyviai reguliuoja amortizatorių standumą, priderindama jį prie vairavim...

„Porsche“ dinaminio važiuoklės valdymo sistema (angl. „PDCC“)

PDCC yra pasirinktina. Tai aktyvi svyravimus slopinanti sistema, neleidžianti kėbului svyruoti į šonus sukant. Be to, ji didina šoninį automobilio stabilumą važiuojant nelygia kelio danga. Šios pri...

„Sport Chrono“ paketas

Standartinis „Sport Chrono“ paketas suteikia dar sportiškesnį patobulinimą važiuoklei, varikliui ir pavaroms. Paketą sudaro veiklos ekranas, skaitmeninis ir analoginis chronometras ir „SPORT PLUS“ myg...

Dinaminės variklio pagalvės

Šios pagalvės – neatsiejama ,,Sport Chrono“ paketo dalis. Tai yra elektroninė sistema, mažinanti viso pavaros mechanizmo (ypač variklio) vibracijas bei suteikianti galimybę pagal poreikį naudotis tiek...

„Porsche“ sukimo momento nukreipimas (angl. „PTV“)

Kaip standartinė galimybė visuose modeliuose: PTV kartu su mechanine pavarų dėže, arba „PTV plus“ su „Porsche Doppelkupplung“ „dviguba pavara“ (PDK). Abi sistemos nuolat gerina automobilio dinamiką ir...

Priekinės ir galinės ašys

Priekis yra aprūpintas „McPherson“ amortizuojančia ašimi su išilginėmis ir skersinėmis jungtimis, ant kurių pritvirtinamas kiekvienas ratas atskirai bei kuriais sustiprinami ratų guoliai. Galinė ašis ...

Stabdžiai

Priekyje montuojami diskiniai stabdžiai su šešių stūmoklių, gale – su keturių stūmoklių vienalytės struktūros nejudančiomis apkabomis. Priekinių stabdžių diskų skersmuo yra 340 mm, galinių – 330 mm. J...

„Porsche“ keraminiai kompozitiniai stabdžiai (angl. „PCCB“)

Suteikdami viską, turite kažką pasilikti rezerve. Tai yra pasirenkamų motosporte kilusių PCCB principas. 350 mm skersmens perforuoti keraminiai priekinių ir galinių stabdžių diskai užtikrina dar di...

LED priekiniai žibintai su ,,Porsche“ dinaminio apšvietimo sistema „Plus“ (angl. „PDLS+“)

Sportinio dizaino ir aukšto saugumo derinys: papildomi priekiniai LED žibintai su „PDLS+“ sistema. Kiekviename žibintų bloke sumontuota po 4 diodines dienos šviesos lemputes ir žiedinį LED diodų švies...

„Bi-Xenon“ priekiniai žibintai bei „Porsche“ dinaminio apšvietimo sistema (angl. „PDLS“)

„Bi-Xenon“ juodi pagrindiniai priekiniai žibintai su dinaminiu diapazono valdymu ir priekinių žibintų valymo sistema yra viena iš bazinių savybių. Dar didesnis matomumas yra užtikrinamas dinamiškomis ...

Įranga

Sportiškas, bet ne kičinis. Praktiškas, bet ne iššaukiantis. Penkių apvalių rodmenų prietaisų skydelis – pateikia visą informaciją reikalinga galingo sportinio automobilio vairuotojui. Tai atliekama t...

Sportinis vairaratis

Medžiaga: „Alcantara“. Stilius: lenktynių sportas. Kartu su PDK standartinis sportinio dizaino vairas turi dvi pavarų perjungimo rankenėles. Jos pagamintos iš tvirto lydinio ir pritvirtintos kairėje i...

Sėdynės

Sportinės sėdynės „Plius“ su glotniai prigludusia oda bei „Alcantara“ aptrauktomis sėdimomis vietomis centre yra standartinės. Sėdynėse yra galimybė elektra reguliuoti sėdynės aukštį ir atlošo kampą b...

„Porsche“ ryšių valdymo sistema (angl. „PCM“)

„Porsche“ informacijos perdavimo ir priėmimo sistemos valdymas yra pasirinktinas. PCM yra valdymo centras, valdantis garso, navigacijos ir komunikacijos funkcijas. Pagrindinė galimybė yra intuityvus 7...

„BOSE®” erdvinio garso sistema

Visi „Porsche“ automobilio skleidžiami garsai unikalūs, neapsiriboja tik variklio gausmu. Papildoma „BOSE®“ erdvinio garso sistema sukurta specialiai „Porsche 911“ modeliui, todėl yra optimaliai prita...

„Burmester®“ aukštos klasės erdvinio garso sistema

Kai du stiprūs, gerai žinomi Vokietijos gamintojai sujungia jėgas, rezultatas būna išskirtinis. Šią taisyklę patvirtina „Porsche“ ir Berlyne įsikūrusios „Burmester®“ bendrovės, gaminančios pasaulinio ...

CDR garso sistema ir „Sound Package Plus“

CDR garso sistema. Kaip standartas montuojama CDR garso sistema turi 7 in spalvotą jutiklinį ekraną. Integruotame CD grotuve įrengtas dvigubas FM imtuvas su RDS funkcija, 30 stočių atmintimi, kurio...

Fuel Consumption/Emissions* 911 Targa 4 GTS : Urban in l/100 km 13.3-11.2; Extra-urban in l/100 km 7.6-7.3; Combined in l/100 km 9.7-8.7; CO2 emissions in g/km 220-196.

Interaktyvi mikrosvetainė

http://www.porsche.lt/image/cache/data/models2017/911/porsche-normal-800x600.jpg

Driven for more. The new 911 GTS models.

A design that demonstrates sportiness in every fibre. A chassis equipped for any challenge. And a twin-turbo horizontally opposed engine that brings racetrack performance to the road.

Įjungti specialų svetainės puslapį

GTS Community.

http://www.porsche.lt/image/cache/data/models2017/911/porsche-normal%20%285%29-800x600.jpg

GTS Community.

GTS. Three letters. Unfiltered driving pleasure. Collect and share spectacular routes all over the world. Share your experiences with enthusiastic drivers and become a route expert. Welcome to the GTS Community.

Įjungti specialų svetainės puslapį