HOME

Call us! Main navigation
Modeliai
911
Panamera
Porsche - Naujasis 911 Turbo -

Naujasis 911 Turbo

Galia. Įspūdinga išvaizda.

Techniniai rodikliai

Porsche Naujasis 911 Turbo - Technical Specs
Važiuoklės bazė: 2450.00 mm
Ilgis: 4507.00 mm Aukštis: 1297.00 mm
PDK
Galia 397 kW (540 ag)
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.0 sek. su „Sport Chrono“
Didžiausias greitis 320 km/h
Mišrus l/100 km 9.1
Išmetamas CO2 kiekis, g/km 212

Ypatybės

„911 Turbo“ koncepcija

Didžiosios aukštumos nepasiekiamos vien darant įspūdingus pareiškimus. O kartais pakanka vien išvaizdos. Būtent taip ir įvyko 1974 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristačius „911 Turbo“. Šio automob...

Išorės dizainas

Mes niekada neatsižvelgiame į tendencijas, mes, kaip visada, jas pralenkiame. Tai leidžia mums patraukti ne tik žmonių širdis, bet ir protus. Įprastus dalykus priešpriešinant su išskirtiniais. O tai, ...

Salono dizainas

Dėl naujos kartos vairo, neskaitant kitų funkcijų, salonas yra toks pat dinamiškas, kaip ir išorė. Pagamintas pagal aukščiausios klasės sportinio automobilio „918 Spyder“ vairą, GT sportinis vairas pa...

Charakteris

Net iš pirmo žvilgsnio matyti, koks įspūdingas naujasis „911 Turbo“ pajėgumo požiūriu. Gale sumontuotas 3,8 litro, dviejų turbinų, horizontalus opozicinis variklis išsiskiria 397 kW (540 AG) galia ir ...

Varikliai

Įspūdingai išvaizdai būtinas tvirtas pagrindas. „911 Turbo“ modeliuose tai yra gale įmontuotas 3,8 litro, dviejų turbinų, šešių cilindrų variklis. „911“ variklio išdėstymas yra tipiškai horizontalus, ...

Dvigubos sankabos pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK)

Kokia mėgstamiausia mūsų inžinierių tema? Pavarų perjungimas. Be to, patogus perjungimas. Dvigubos sankabos pavarų dėžėje (PDK) abu šiuos aspektus jie sujungia meistriškai tobulai. Bet ką tai reiškia ...

Riedėjimo ir automatinė „Start/stop“ (užvedimo ir sustojimo) funkcija

Jeigu situacija tinkama, galima naudoti riedėjimo funkciją. Atidarant sankabas variklis atjungiamas nuo pavarų dėžės, kad automobilis nesulėtėtų dėl variklio stabdymo. Taip optimaliai išnaudojamas aut...

Sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM)

Montuojama kaip standartinė įranga, sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM) yra aktyvi visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadis...

Sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „Porsche Torque Vectoring Plus“ („PTV Plus“) su elektroniniu galinio diferencialo blokavimu

Standartinė visų „911 Turbo“ modelių įranga – „PTV Plus“. Sistema aktyviai pagerina automobilio dinamiką ir stabilumą ir, veikdama kartu su elektroniniu galinio diferencialo blokavimu, kintamai nukrei...

„Sport Chrono“ paketas su režimų jungikliu

Adrenalinas vienu mygtuko paspaudimu (įskaitant pašiurpusią odą) – tai „Sport Chrono“ paketas. Ši integruota sistema užtikrina, kad važiuoklės, variklio ir transmisijos veikimas bus geriau suderintas....

Dinamiški variklio tvirtinimo elementai

Elektroniniu būdu valdoma sistema sumažina visos varos, ypač variklio, virpesius ir vibracijas ir sujungia kieto arba minkšto variklio tvirtinimo pranašumus. Dėl to padidėja stabilumas ir važiavimo ko...

Važiuoklė

„911 Turbo“ modelių važiuoklė leidžia manevruoti sklandžiai ir greitai. Automobilis užtikrina itin didelį stabilumą. Ir manevringumą posūkiuose. Dideli 20 colių ratai atlieka savo vaidmenį. Nauja deta...

Vairuojamoji galinė ašis

Dėl vairuojamosios galinės ašies vienodai pagerėja ir kasdienė automobilio eksploatacija, ir jo dinamika. Važiuojant iki 50 km/h greičiu sistema galinius ratus kreipia priešinga kryptimi nei prieki...

Aktyvi pakabos valdymo sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM)

PASM – tai elektroninė aktyvi pakabos valdymo sistema. Ji reaguoja į besikeičiančias eismo sąlygas ir (arba) vairavimo stilių, nuolat keisdama atskirus amortizuojančių jėgų parametrus, nustatytus pasi...

Dinaminio važiuoklės valdymo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC)

„911 Turbo S“ modeliuose PDCC montuojama kaip standartinė įranga. Tai aktyvi apsaugos nuo šoninio pokrypio sistema, susilpninanti korpuso judėjimą į šonus atliekant posūkius. Ji taip pat mažina šoninį...

Ratai

20 colių „911 Turbo“ ratlankis Žinoma, kaltinis, kad mažintų automobilio ir bespyruoklį svorį. Su labai blizgiu ratlankio centru. 20 colių „911 Turbo S“ ratlankis su centriniu blokavimo įtaisu ...

Priekinės ašies pakėlimo sistema

Pasirenkama kaip papildomai užsakoma įranga, pakėlimo sistema maždaug 40 mm pakelia automobilio priekį važiuojant ne didesniu nei maždaug 35 km/h greičiu. Ši nauja sistema užtikrina, kad šaligatvių kr...

Aktyvi aerodinaminė sistema „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA)

Visi „911 Turbo“ modeliai išsiskiria aktyvia aerodinamika – keliomis pakopomis reguliuojamo priekinio aptako ir galinio aptako deriniu. Priekinis aptakas, pagamintas iš lankstaus pneumatinio elastomer...

Stabilumo valdymo sistema „Porsche Stability Management“ (PSM)

PSM yra automatinė stabilumo valdymo sistema važiuojant didžiausiu įmanomu pajėgumu. Įsibėgėjant ant šlapios arba prasto sukibimo kelio dangos PSM sistema pagerina sukibimą, naudodama automatinį stabd...

Apšvietimo sistema

Priekiniai šviesos diodų (LED) žibintai Vidinės priekinių šviesos diodų žibintų, montuojamų kaip standartinė įranga, konstrukcijos sudarytos iš dviejų korpusų, išdėstytų skirtingais lygmenimis. Kie...

Stabdžiai

Techninėms stabdžių charakteristikoms teikiame tokią pat svarbą, kaip ir techninėms charakteristikoms apskritai. „911 Turbo“ modeliuose stabdžiai būna su raudonomis vienalytėmis šešių stūmoklių stabdž...

Automobilio kėbulas

Inovatyvus „911 Turbo“ modelių kėbulo karkasas atitinka du konstrukcinio projektavimo reikalavimus: pirma, tai puiki važiavimo dinamika dėl itin tvirto kėbulo. Antra, mažesnė automobilio masė – pirmia...

Oro pagalvės ir apsaugos nuo šoninio smūgio sistema „Porsche Side Impact Protection System“ (POSIP)

Vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui skirtos didelės oro pagalvės išsipučia dviem etapais, atsižvelgiant į avarijos sunkumą ir tipą. Įvykus ne tokioms sunkioms avarijoms, oro pagalvės išsipučia...

Salonas

Nepadailintą išorės vaizdą papildo salono charakteris. Ne paviršutiniškas, o aiškus, orientuotas į vairuotoją. Su išmaniosiomis technologijomis ir aiškia valdymo logika. Pavyzdžiui, dviejų zonų oro ko...

Sėdynės

Visiškai elektra valdomos sportinės sėdynės Galima elektra reguliuoti šių sėdynių aukštį, nugaros atlošų kampą, sėdimosios dalies kampą ir gylį kartu su pirmyn ir atgal reguliuojama sėdynės padėtim...

GT sportinis vairas

Naujojo GT sportinio vairo aukštis ir atstumas nuo vairuotojo reguliuojamas elektra, jame įmontuotas režimo jungiklis su sportinio reagavimo mygtuku ir dviem iš lydinio pagamintais pavarų perjungimo m...

Pagalbinės sistemos

Prisitaikančioji kelionės greičio valdymo sistema su aktyviosios saugos funkcija „Porsche Active Safe“ (PAS) Kelionės greičio valdymo sistema, automatinė greičio valdymo funkcija, kaip standartinė ...

Įsėdimo ir važiavimo sistema „Porsche Entry & Drive“

Galite net netraukti automobilio raktelio iš kišenės – kai tik paliečiate automobilio durelių rankeną ar priartėjate prie bagažinės, pasirenkama įsėdimo ir važiavimo sistema „Porsche Entry & Drive“ au...

Naujoji komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management“ (PCM)

Komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management“ (PCM) – tai garso ir ryšių funkcijų valdymo centras. PCM sistema valdoma naudojant naująjį 7 colių daugiataškį jutiklinį ekraną. Reaguo...

Telefono modulis

Taip pat galima pasirinkti telefono modulį ir džiaugtis patogumu, puikiu signalo priėmimu ir optimizuota balso kokybe. Į PCM sistemos SIM kortelių skaitytuvą įdėjus SIM kortelę galima skambinti naudoj...

Belaidžio interneto prieiga

Belaidžio interneto prieiga automobilyje – suteikiama internetinė prieiga „Wi-Fi“ ryšį palaikančiuose klientų įrenginiuose (pavyzdžiui, nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose a...

Išmaniojo telefono dėklas

Prijungus išmanųjį telefoną tarp „Porsche“ automobilio ir išorinio pasaulio pradeda veikti tobulas ryšys. Kad mobiliojo telefono signalo priėmimas būtų optimalus, centrinėje konsolėje įrengtas naujasi...

Internetinė navigacija

Taip pat PCM sistemoje galima naudotis internetine navigacija, teikiančia eismo informaciją realiuoju laiku. Dabar, prieš leisdamiesi į kelionę, galite sužinoti, kurių maršrutų geriausia vengti, jei n...

Programa „Porsche Connect“

Pirmą kartą galima naudotis programa „Porsche Connect“, skirta išmaniajam telefonui (galima nemokamai atsisiųsti iš „Apple iTunes®“ ir „Google® Play Store“), ji suteikia galimybę lengvai perkelti į au...

Programa „Porsche Car Connect“

„Porsche Car Connect“ – tai išmaniojo telefono programa. Joje įdiegta daug naudingų funkcijų jums ir jūsų „Porsche“. Į jas įtrauktos nuotolinės paslaugos, leidžiančios pasiekti automobilio informac...

Programa „Apple® CarPlay“

Dėl „Apple CarPlay®“ savo „iPhone®“ programas galite naudoti net būdami kelyje, pavyzdžiui, su „Apple®“ valdymo balsu sąsaja „Siri®“. Naudodamiesi „Siri®“ galite rašyti tekstinius pranešimus, skait...

Erdvinio garso sistema „Bose® Surround Sound System“

Erdvinio garso sistema „Bose®“, montuojama kaip standartinė įranga, puikiai priderinta būtent prie „911 Turbo“ modelių salono akustikos. 12 garsiakalbių. 555 vatų bendroji galia. Įspūdinga garso ko...

Erdvinio garso sistema „Burmester® High-End Surround Sound System“

Kai du geriausi Vokietijos gamintojai suvienija jėgas, pasiekiamas ypatingas rezultatas. Turime omenyje „Porsche“ ir Berlyne įsikūrusią „Burmester®“, vieną labiausiai gerbiamų aukštos klasės garso įra...

Individualaus automobilio pritaikymo klientui programa „Porsche Exclusive“

Nuėjome ilgą kelią, kol sukaupėme didžiulę patirtį. Nuo pat pradžių „Porsche“ buvo pasiryžusi suteikti klientams galimybę individualizuoti savo automobilį kaip dalį specialios papildomai užsakomos pas...

Techninė įranga „Porsche Tequipment“

Pasitelkę specialiai jūsų „911 Turbo“ skirtus „Porsche Tequipment“ gaminius savo automobilį galite sumodeliuoti pagal individualius pageidavimus. Nuo pat pradžių „Porsche Tequipment“ gaminiai turi ati...

Išmetamųjų dujų kontrolė

„Porsche“ pagaminti automobiliai patvirtina, kad net didelio pajėgumo sportiniai automobiliai savo kategorijoje gali pasiekti mažesnes degalų suvartojimo ir išmetamųjų dujų vertes. Viena vertus, ta...

Naudojimas ir perdirbimas

Pažangi lengva konstrukcija yra neatsiejama „Porsche“ tapatybės dalis. Ji sudaryta iš didelės dalies aliuminio, magnio, plastiko ir itin tvirtų plieno lakštų. Visos medžiagos kruopščiai parinktos, o n...

Degalai

Visi „Porsche“ modeliai, žinoma, įskaitant ir „911 Turbo“, varomi degalais, kuriuose yra iki 10 proc. etanolio, t. y. „E10“. Etanolis teigiamai veikia bendrą CO2 pusiausvyrą, nes šie biodegalai išgaun...

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas* „911 Turbo“: „Urban“ režimas, l/100 km: 11.8; „Extra urban“ režimas, l/100 km: 7.5; „Combined“ (mišrus), l/100 km: 9.1; išmetamo CO2 kiekis, g/km: 212.

Interaktyvi mikrosvetainė

http://www.porsche.lt/image/cache/data/models2/911/911%20Turbo/Turbo%20jauns/Microsite-800x600.jpg

Galia. Įspūdinga išvaizda. Naujasis „911 Turbo“

Sekite naujojo „Porsche 911 Turbo“ kelionę į aukštumas, atlikdami režisieriaus vaidmenį pagal šį scenarijų, kai atkuriama tiesioginės sporto transliacijos atmosfera. Jums reikia nuspręsti, kuris iš 5 kameros kampų bus naudojamas važiuojant „911 Turbo“, – iš ramios, neįtemptos sraigtasparnio pozicijos, apimančios ir supantį kraštovaizdį. O gal „911 Turbo“ filmuojant stambiu planu? Galite mėgautis dinamiškumu tiesiog automobilyje, su malonumu klausydamiesi viso variklio garso.

Įjungti specialų svetainės puslapį

Pritaikymas individualiems poreikiams ir techninė priežiūra

Porsche - Exclusive
Tequipment
Porsche - Exclusive
Service
Porsche - Exclusive
„Porsche“ vairuotojų pasirinkimas.