Atgal
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Daugiau
718

„718“ modeliai buvo sukurti sportui. Tai rodsteriai, su automobilio centre įrengtu varikliu, sujungiantys legendinio „Porsche 718“ sportinę dvasią su ateities sportiniu automobiliu ir perkeliantys jį į šiandienos pasaulio kelius.

911

Nesenstantis dizainas, šiuolaikinė interpretacija. Neabejotinas „911“ siluetas pasižymi ikoninėmis linijomis. Jis beveik nepasikeitė nuo 1963 m. ir suformavo visų „Porsche“ modelių DNR.

Taycan

Siela turi daugybę aspektų. Ji kintanti, nuolat judanti – ir atsiskleidžia įvairiausiais būdais. Kaip šypsena, kuri išreiškia visišką džiaugsmą. Arba kaip laisvės troškimas, laikant naujojo „Taycan“ vairą.

Panamera

Ar gali vizija būti logiška? Negi jai leidžiama tokiai būti? Greičiausiai ne. Mes tikime, jog kuo vizionieriškesnė pradžia, tuo labiau jaudinanti pabaiga. Dėl to verta kovoti. Toks ir yra „Panamera“ atvejis.

Macan

Išgyvenimus suvokiame visais pojūčiais. Žinoma, tai apima ir jausmą, kurį jaučiame vairuodami savo sportinį automobilį. Naujos kartos varikliai žavi sportiniam automobiliui būdinga galia bei garsu.

Cayenne

„Cayenne“ ir „Cayenne Coupé“: abu gali pasigirti įspūdinga išvaizda ir įspūdingu našumu bei penkių vietų sėdynėmis. Nesvarbu, ar norite leistis į nuotykius kartu su draugais, ar įsimylėti ikoniškas modelio linijas, tai yra tik asmeninio skonio reikalas.

Macan 4

Nuo €85,900.00€794 Kas mėnesį

  • 408 AG

    Galia

  • 5.2 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 220 km/h

    Didžiausias greitis

Macan Turbo

Nuo €117,490.00€1,087 Kas mėnesį

  • 584 AG

    Galia

  • 3.3 Sek.

    Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

  • 260 km/h

    Didžiausias greitis

WLTP*
  • 20,7 - 18,8 kwh/100km

  • 0 - 0

    g/km

Aerodinamiškiausias automobilis savo segmente

,,Macan‘‘ oro pasipriešinimo koeficientas užtikrina nedideles energijos sąnaudas bei ilgą nuvažiuojamą atstumą ir siekia vos 0,25 Cd. Tad naujasis „Macan“ gali būti laikomasi vienu aerodinamiškiausiu automobiliu savo segmente. 

Macan 4.

Visiškai elektrinis „Macan“ užtikrina komfortą, kad ir kur bekeliautumėte – nuo dinamiškų, šurmulio kupinų didmiesčio gatvių iki mažesnių užmiesčio gatvelių. Tai automobilis skirtas unikalioms asmenybėms, vertinančioms individualumą ir galimybę atrasti save naujo. 

Macan Turbo.

Technologinė pažanga. Jaudinanti vairavimo patirtis.   

Visiškai elektrinis „Macan Turbo“ yra daugiau nei sportinis visureigis – tai tikras „Porsche“ ambasadorius.   

Pilnas energijos ir vairavimo malonumo.

Kvapą gniaužianti „Macan“ patirtis, nuo pirmų kelionės akimirkų. Dinamiškas posūkiuose ir efektyvus visose situacijose. Visiškai elektrinis „Macan“ kiekviename kilometre demonstruoja įspūdingas E-Performance galimybes.

Penkis kartus greitesnė ratų sistema .

Penkis kartus greitesnė ratų sistema Tiek „Macan Turbo“, tiek „Macan 4“ modeliai turi visų keturių varančiųjų ratų sistemą su pirmą kartą iki 5 laipsnių pasisukančių galinės ašies vairuojamų ratų sistema. Tai užtikrina išskirtinį važiavimo stabilumą esan dideliam greičiui, taip pat leidžia pasiekti kompaktišką 11,1 metro apsisukimą. 

Pažangiausios technologijos

Salono apdailoje integruota LED šviesos juosta, kuri veikia kaip ir komunikacijos platforma, vairuotojui perduoda informaciją arba įspėjimus, kaip pavyzdžiui, apie automobilio baterijos krovimo procesą.  

Naująjame „Macan“ modelyje vairuotojui montuojamas naujos kartos 12,6 colių lenktas prietaisų valdymo skydelis bei 10,9 colio centrinis ekranas su integruota „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema. Tai leidžia ne tik valdyti daugybe važiavimo bei komforto funkcijų, tačiau naudotis ir pagalbinių sistemų asortimentu. Vienas iš jų – balso asistentas „Hey Porsche“, kuris vairuotojui gali greitai pasiūlyti reikiamus maršrutus ar įkrovimo stotelių vietas. Taip pat elektromobilyje įmontuotas 10,9 colio keleivio ekranas bei pirmą kartą – papildytos realybės projekcija, rodanti svarbiausią informaciją tiesiai ant priekinio stiklo vairuotojo regėjimo zonoje. 10 metrų atstumu pasirodantis vaizdas atitinka 87 colių ekrano dydį.  

Personalizavimas.

Laimės sąvoka – kiekvienam skirtinga, tad ir elektrinis „Macan“ sukurtas atliepti kiekvieno individualius poreikius. Su „Porsche Exclusive Manufaktur“ – svajonės ranka pasiekiamos. 

Modelių variantai

Sekantys žingsniai?

Sekite savo svajones ir tapkite vieno iš „Porsche“ inžinerinių šedevrų savininku. Galite žaisti ir sukurti savo modelį naudodami Konfigūratoriaus įrankį, užsisakyti konsultaciją ir pasikalbėti su vienu iš mūsų specialistų ir (arba) išbandyti lizingo skaičiuoklę, kad pamatytumėte apytikslę mėnesinę įmoką už bet kurį šiuo metu siūlomą modelį.

Registracija

Cookies.

This website uses cookies. By continuing to use this website, you agree to the storage and use of cookies in your device.