Call us! Menu
Modeliai
Menu
718 Boxster S

Naujasis 718 Boxster S.

Jis skirtas sportui.
718 Boxster S

Naujasis 718 Boxster S.

Jis skirtas sportui.

Techniniai rodikliai

9.2 l/100 km
l/100 km
210 g/km
g/km
Porsche 718 Boxster S - Technical Specs
257 kW (350 hp) Galia
4.4 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h
4.2 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu
285 km/h Didžiausias greitis

Variklis

Variklio/pavarų dežės išdėstymas

Viduryje įrengtas variklis

Išdėstymo schema / cilindrų skaičius

4

Degalų rūšis

98

Variklio darbinis tūris

2,497 cm³

Galia

257 kW (350 hp)

Galia esant maksimalioms apsukoms

6500 r/min

Didžiausias sukimo momentas (Nm) esant apsisukimams per minutę

420 Nm

Galia esant maksimalioms apsukoms

2,100 - 4,500 r/min

Suspaudimo laipsnis

9,5 : 1

Didžiausias variklio greitis

7,500 r/min

Didž. galia litrui (kW/l)

103.0 kW/l

Didž. galia litrui (Ag/l)

140.0 Ag/l

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas

Degalų sunaudojimas* mieste

12.7 l/100 km (Manual)

11.5 l/100 km (PDK)

Degalų sąnaudos* užmiestyje

7.1 l/100 km (Manual)

6.5 l/100 km (PDK)

Kuro sąnaudos mišriu

9.2 l/100 km (Manual)

8.5 l/100 km (PDK)

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

210 g/km (Manual)

194 g/km (PDK)

Transmisija

Transmisijos tipas

Varomas galiniais ratais

Važiuoklė ir pakaba

Priekinė ašis

McPherson amortizatorinio statramsčio pakaba priekyje, Porsche optimizuota

Galinė ašis

McPherson amortizatorinio statramsčio pakaba priekyje, Porsche optimizuota

Stabdžiai

4 stūmoklių vienalytės aliumininės fiksuotos stabdžių apkabos priekyje ir gale, iš vidaus vėdinami stabdžių diskai su kiaurymėmis, skersmuo priekyje – 330 mm, gale – 299 mm, apkabos nudažytos raudonai

Vairas

Elektromagnetinis stiprintuvas su kintamo santykio vairavimo sistema ir vairavimo impulsų generatoriumi

Stabilumo programa

„Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM), apimanti stabdžių antiblokavimo sistemą su naujomis stabdžių funkcijomis

Priekinės padangos

235/40 ZR 19

Priekiniai ratai

8 J x 19 ET 57

Galiniai ratai

10 J x 19 ET 45

Galinės padangos

265/40 ZR 19

Charakteristika

Didžiausias greitis

285 km/h

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

4.9 s (Manual)

4.4 s (PDK)

Įsibėgėjimas nuo 0 - 160 km/h

10.0 s (Manual)

9.5 s (PDK)

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu

4.9 s (Manual)

4.2 s (PDK)

5 pavaros lankstumas (80–120 km/h) (50–75 mi/h)

5.0 s (Manual)

- (PDK)

Įsibegėjimas įjungus pavarą (80 - 120km/h)

- (Manual)

2.8 s (PDK)

Kėbulas

Ilgis

4,379 mm

Plotis

1,801 mm

Aukštis

1,280 mm

Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)

0.32

Važiuoklės bazė

2,475 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

1,355 kg (Manual)

1,385 kg (PDK)

Tuščios transporto priemonės svoris (EU)

1,430 kg (Manual)

1,460 kg (PDK)

Didžiausias leistinas svoris

1,665 kg (Manual)

1,695 kg (PDK)

Didžiausia leidžiama apkrova

310 kg

Talpa

Bagažo skyriaus tūris

150 l

Bagažinės talpa

125 l

Kuro bakas

64 l

Service and Warranty

Garantinis laikotarpis

2 metai be ridos apribojimų

Dažymo garantinis laikotarpis

3 metai

Garantija nuo rūdijimo

12 metai

Techniniai rodikliai

Porsche 718 Boxster S - Technical Specs
Važiuoklės bazė: 2475.00 mm
Ilgis: 4379.00 mm Aukštis: 1280.00 mm
Manual PDK
Galia 257 kW (350 hp) 257 kW (350 hp)
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h 4.9 s 4.4 s
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu 4.9 s 4.2 s
Didžiausias greitis 285 km/h 285 km/h
Modelių palyginimas

Ypatybės

„718“ idėja

Naujasis „Boxster“ ir naujasis „Cayman“ – „718“ serijos erą tęsiantys modeliai. Viduryje įrengtas keturių cilindrų turbininis bokserio tipo variklis veikia ta pačia kovine dvasia, kuri padėjo pasiekti...

Sportinio automobilio su viduryje įmontuotu varikliu principas

Kas lemia, kad naujieji „718“ modeliai yra tokie ypatingi? Jų eksploatacinės ypatybės, valdymas, dizainas ir daug vietos dviejuose bagažo skyriuose. O svarbiausia – viduryje įmontuoto variklio koncepc...

„718 Boxster“ charakteristika

Būtų galima, reikėtų, būtų gerai... Gyvenimas per trumpas visiems „o jeigu“. Jis per trumpas neišsipildžiusioms svajonėms. Naujasis „718 Boxster“ aiškiai pareiškia: „Pirmyn!“ Su juo modelių „718“ l...

Išorinis dizainas

Tikslus, bet neįmantrus. Kupinas pasitikėjimo, o ne suvaržytas. Žemas, platus ir aptakus. Išorinis naujųjų „718“ modelių dizainas sportiniais, charakteringais kraštais ir aiškiai apibrėžtais taisyklin...

Salono dizainas

Intuityvus valdymas, į dinamiką orientuota ergonomika, griežtų formų dizainas. Naujųjų „718“ modelių salonas taip pat visiškai orientuotas į sportinį našumą. Įspūdingai atrodo naujasis „718“ modeli...

Standartinės techninės charakteristikos

Modeliams „718“ atrinktos pagrindinės standartinių techninių charakteristikų funkcijos. „718 Boxster“ ir „718 Cayman“: 2 l turbininis bokserio tipo 220 kW (300 AG) galios ir 380 Nm sukimo momento v...

Eksploatacinės ypatybės

Sukurti daugiau galios – dar ne iššūkis. Na, nebent tai daroma „Porsche“ stiliumi, kartu stengiantis gerokai sumažinti degalų sąnaudas. Rezultatas – iki 25 kW (35 AG) padidėjusi galia ir 100 Nm sukimo...

Turbokompresorius

Siekiant sumažinti degalų sąnaudas, naujųjų modelių „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ variklio tūris smarkiai sumažintas. Vis dėlto naujųjų variklių galingumas yra gerokai didesnis. Tai tapo įmanoma visiš...

Didesnį našumą užtikrinančios technologijos

Automatinė „Start/stop“ (užvedimo ir sustojimo) funkcija išjungia variklį, važiavimo greičiui nukritus žemiau nei 7 km/h, pavyzdžiui, artėjant prie raudono šviesoforo signalo. Atleidus sankabą arba ak...

Sportinė dujų išmetimo sistema

Dėl papildomai įsigyjamos sportinės dujų išmetimo sistemos ir taip galingas viduryje įmontuoto variklio garsas tampa dar stipresnis, vos paspaudus vieną mygtuką. Ausį traukianti sportinė dujų išmetimo...

6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė

Modeliuose „718“ įrengta sklandžiai perjungiama 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė yra optimaliai suderinta su atitinkama variklio schema. Perjungimo judesiai yra sportiški ir trumpi – perjungiant nerei...

Kintamos geometrijos turbina (VTG)

Naujajame „718 Boxster S“ įrengta kintamos geometrijos turbina (VTG). Reguliuojamos kreipiamosios mentės ant turbinos veikia padedamos mažo ir didelio išmetimo turbokompresoriaus. Ši technologija, per...

„Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema (angl. PTV)

Atskirai pasirenkama „Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema (angl. PTV) pagerina važiavimo dinamiką ir padidina stabilumą. Veikdama kartu su mechanine galinės ašies diferencialo blokavimo...

Vairavimas

Kiekvienas gali važiuoti tiesiu ir siauru keliu, tačiau tik posūkyje išbandomas tikrasis charakteris. Tik posūkyje sportinis automobilis tampa tikru sportiniu automobiliu. Taigi svarbu turėti važiuokl...

„Porsche“ stabilumo valdymo sistema (angl. PSM)

Naujuosiuose modeliuose „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ įrengta patobulinta „Porsche“ stabilumo valdymo sistema (angl. PSM) – automatinė valdymo sistema, skirta stabilumui išlaikyti važiuojant didžiausi...

„Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistema (angl. PASM)

Atskirai įsigyjama „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistema (angl. PASM), elektroninė amortizatorių standumo reguliavimo sistema, nuolat reguliuoja amortizavimo jėgą kiekvienam ratui pagal esamas ei...

Sportinė „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) pakaba

Sportinė PASM pakaba yra pasirenkama papildomai užsakoma naujojo „718 Boxster S“ įranga. Automobilio korpusas nuleidžiamas 20 mm žemiau. Spyruoklės – kietesnės ir trumpesnės, o stabilizatoriai ant ...

Ratai

Naujuosiuose modeliuose „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ sumontuoti savito stiliaus 18 colių ratai. S modeliuose montuojami 19 colių ratai su dviejų tipų naujo dizaino ratlankiais. Visų modelių „718“ ...

Mygtukas „Sport“

Mygtuku „Sport“ galite pasirinkti pakabos nustatymą, čia pagrindinis dėmesys skiriamas arba komfortui, arba sportiniam efektyvumui. Paspaudus mygtuką, variklio dinamika tampa dar greitesnė. Be to, aut...

Paketas „Sport Chrono“

Adrenalinas ir pašiurpusi oda vieno mygtuko paspaudimu: atskirai įsigyjamo paketo „Sport Chrono“ funkcijos padeda pritaikyti automobilį dar sportiškesniam važiavimui ir pakelia į neregėtas sportines a...

Salonas

Naujas aiškaus dizaino sportinis vairas, kylanti centrinė konsolė, trys apskriti prietaisų skydeliai su tachometru centre – viskas salone rodo, kad čia svarbiausia vairuotojas. Visi mygtukai ir funkci...

Sportinis vairas

Sportinio trijų stipinų vairo dizainas yra lengvas ir funkcionalus. Mažas, minkštas intarpas viduryje ir „Porsche“ herbą juosiantis chromuotas žiedas, perkurti iš „918 Spyder“, dar labiau pabrėžia spo...

Apšvietimo dizaino paketas

Pasirinktinai įsigyjamas apšvietimo dizaino komplektas yra ir praktiškas, ir estetiškai patrauklus. Jį sudaro įvairiose salono vietose įmontuoti reguliuojamo ryškumo šviesos diodai (LED). ...

Įsėdimo ir važiavimo sistema „Porsche Entry & Drive“

Pasirinkę įsėdimo ir važiavimo sistemą „Porsche Entry & Drive“, galite net netraukti automobilio rakto iš kišenės. Kai tik paliečiate automobilio durelių rankeną arba jūsų ranka priartėja prie „Porsch...

Sėdynės

Sportinės sėdynės Sportinės sėdynės yra patogios ir suteikia atramą net įtemptai vairuojant. Jose įrengtas elektrinis atlošų reguliavimo ir mechaninis sėdynių aukščio bei reguliavimo pirmyn ir atga...

Mikroklimato reguliavimo sistema

Dviejų zonų automatinėje mikroklimato reguliavimo sistemoje, kurią galima pasirinkti kaip alternatyvą oro kondicionavimo sistemai, įrengti atskiri temperatūros reguliavimo valdikliai vairuotojui bei p...

Bagažinės ir daiktų laikymo sprendimai

Iš tikro sportinio automobilio tikimasi daug. Modelių „718“ su viduryje įmontuotu varikliu koncepcija imponuoja ne tik didelio manevringumo vairavimo dinamika, bet ir dviem bagažinėmis. Abiejuose m...

Pagalbinės sistemos

Prisitaikančioji greičio valdymo sistema su „Porsche“ aktyviosios saugos funkcija (angl. PAS) Ši pagerinta prisitaikančiosios greičio valdymo sistemos versija, pasirenkama kaip papildomai užsakoma ...

Naujoji „Porsche“ komunikacijos valdymo sistema (angl. PCM)

„Porsche“ komunikacijos valdymo sistema (angl. PCM) – tai garso, ryšių ir navigacijos funkcijų valdymo centras. Ši sistema valdoma naudojant naująjį 7 colių daugiataškį jutiklinį ekraną. Reaguodamas į...

Telefono modulis

Telefono modulis užtikrina patogumą, puikų signalo priėmimą ir optimizuotą balso kokybę. Į „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemos (angl. PCM) SIM kortelių skaitytuvą įdėjus SIM kortelę, galima skamb...

Belaidžio interneto prieiga

Belaidžio interneto prieiga automobilyje suteikia interneto prieigą „Wi-Fi“ ryšį palaikančiuose klientų įrenginiuose (pavyzdžiui, nešiojamuosiuose ar planšetiniuose kompiuteriuose, išmaniuosiuose tele...

Išmaniojo telefono dėklas

Prijungus išmanųjį telefoną, tarp „Porsche“ automobilio ir išorinio pasaulio pradeda veikti tobulas ryšys. Kad mobiliojo telefono signalo priėmimas būtų optimalus, centrinėje konsolėje įrengtas naujas...

Garso sistemos

Garso sistema „Sound Package Plus“ Garso sistema „Sound Package Plus“ užtikrina puikų garsą. Naujajame „718 Boxster“ ją sudaro šeši garsiakalbiai, kurių bendra galia – 110 vatų, o naujajame „718 Ca...

Paslauga „Porsche Exclusive“

Nuėjome ilgą kelią, kol sukaupėme didžiulę patirtį. Nuo pat pradžių „Porsche“ atsidavusi įgyvendina klientų norus, tai yra dalis mūsų specialaus papildomo klientų aptarnavimo. Iki 1986 m. vadinta „Por...

Techninė įranga „Porsche Tequipment“

Pasinaudodami būtent modeliams „718“ sukurtų „Porsche Tequipment“ priedų asortimentu, galite susikurti automobilio „718“ stilių savo nuožiūra. Pradėkime nuo to, kad mūsų automobiliams taikomos taisykl...

Image bg

Atsisiųsti brošiūras

Pritaikymas individualiems poreikiams ir techninė priežiūra

Porsche - Exclusive
Išskirtinis
Porsche - Exclusive
Įranga
Porsche - Exclusive
Servisas
Porsche - Exclusive
„Porsche“ vairuotojų pasirinkimas.

Consumption and Emissions

718 Cayman
8,1 – 7,9
l/100 km
186 – 180
g/km
718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
718 Spyder
10,9
l/100 km
249
g/km
911 GT3 Models
12,9 – 12,7
l/100 km
291 – 288
g/km

Susikurkite savo Porsche

Registracija į servisą

Elektroninė parduotuvė