Call us! Menu
Modeliai
Menu
Call us!
Laikui nepavaldus automobilis
Naujasis „911“ modelis yra jo pirmtakų sintezė – tai praeities atspindys ir ateities vizija. Kontūras: įspūdingas Dizainas: nepavaldus laikui Technologija: įkvėpta didžiųjų lenktynių laimėjimų ir visada žingsniu priekyje. Aštuntosios kartos „911“ modeliu žengiame į ateitį.
Dizainas
Nepavaldumas laikui ir šiuolaikiškumas dar niekada nebuvo taip glaudžiai susieti.

360°

Explore
Explore
Iepazīties
Iepazīties
Naujasis 911 Carrera S
Naujasis 911 Carrera S
Naujasis 911 Carrera S Cabriolet
Naujasis 911 Carrera S Cabriolet
Naujasis 911 Carrera 4S
Naujasis 911 Carrera 4S
Naujasis 911 Carrera 4S Cabriolet
Naujasis 911 Carrera 4S Cabriolet

Techniniai rodikliai

8.9 l/100 km
l/100 km
205 g/km
g/km
Porsche Naujasis 911 Carrera S - Technical Specs
450 AG/331 kW Galia
4,519 mm Ilgis
308 km/h Didžiausias greitis
1,852 mm Plotis
3.7 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h
3.5 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu

Variklis

Variklio/pavarų dežės išdėstymas

Variklis gale

Išdėstymo schema / cilindrų skaičius

6

Skersmuo

91.0 mm

Eiga

76.4 mm

Variklio darbinis tūris

2,981 cm³

Galia

450 AG/331 kW

Aps./min. didžiausia galia

6,500 r/min

Didžiausias sukimo

530 Nm

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas

Degalų sunaudojimas* mieste

10.7 l/100 km

Degalų sąnaudos* užmiestyje

7.9 l/100 km

Kuro sąnaudos mišriu

8.9 l/100 km

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

205 g/km

Važiuoklė ir pakaba

Priekinė ašis

„McPherson“ tipo pakaba su priekyje įrengtomis nuo virtimo saugančiomis konstrukcijomis

Galinė ašis

Daugiasvirtė pakaba ir nuo virtimo saugančios konstrukcijos automobilio gale

Stabdžiai

Šešių stūmoklių uždaro tipo vienalytės fiksuotos stabdžių apkabos iš aliuminio priekyje ir keturių stūmoklių uždaro tipo vienalytės fiksuotos stabdžių apkabos iš aliuminio gale, iš vidaus vėdinamos ir su kiaurymėmis

Vairas

Elektromechaninė vairo sistema su stiprintuvu; ją sudaro kintamo santykio vairavimo sistema ir vairavimo impulsų generatorius

Stabilumo programa

„Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM), apimanti stabdžių antiblokavimo sistemą su patobulintomis stabdžių funkcijomis

Priekinės padangos

-

Priekiniai ratai

8,5JX19 ET52

Galiniai ratai

11,5JX20 ET67

Galinės padangos

-

Charakteristika

Didžiausias greitis

308 km/h

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

3.7 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 160 km/h

8.1 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu

3.5 s

Įsibegėjimas įjungus pavarą 80 - 120 km/h (50 - 75 mph)

2.2 s

Kėbulas

Ilgis

4,519 mm

Plotis (be užlenktų veidrodėlių)

2,024 mm

Plotis

1,852 mm

Aukštis

1,300 mm

Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)

0.29 cW

Važiuoklės bazė

2,450 mm

Priekinė tarpvėžė

1,589 mm

Galinė tarpvėžė

1,557 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

1,515 kg

Tuščios transporto priemonės svoris (EU)

1,590 kg

Didžiausias leistinas svoris

1,985 kg

Didžiausia leidžiama apkrova

470 kg

Talpa

Bagažo skyriaus tūris

132 l

Kuro bakas

64 l

Service and Warranty

Garantinis laikotarpis

2 metai be ridos apribojimų

Pagrindinio aptarnavimo intervalas

kiekvieną 60 000 km

Dažymo garantinis laikotarpis

3 metai

Garantija nuo rūdijimo

12 metai

Susikurkite savo

Techniniai duomenys

Ypatybės

Svarbiausios charakteristikos
Svarbiausios charakteristikos

Nepavaldumo laikui idėja gyvuoja palaikoma jaunatviška energija, bet turi būti nuolat tobulinama. Tad kiekviena nauja „911“ karta žymi ir naują pradžią. Dar geresnį „911“.

Aiški naujojo „911“ dizaino kalba ir įspūdingos jo linijos naujos, bet atpažįstamos. Ir viduje, ir iš išorės. Platus galas su besiūle galinių žibintų juosta dabar būdingas visiems „911“ modeliams. Didelis aiškumas vyrauja net salono interjere: čia susijungia klasikinė sportinio automobilio ergonomika ir skaitmeninės šiandienos galimybės.

Naujosios kartos varikliai dar galingesni ir dar našesni. 3 litrų, 6 cilindrų, dviejų turbinų „911 Carrera S“ modelių variklis sukuria net 331 kW (450 AG). Greitėja milžinišku spartumu. Pavyzdžiui, „911 Carrera 4S“ automobilis su „Sport Chrono“ paketu ir pajudėjimo iš vietos sistema „Launch Control“ vos per 3,4 sekundės pasiekia greitį nuo 0 iki 100 km/h.

Didžiausias greitis – 305 km/h. Dar greičiau išsiveržia pirmyn su nauja 8 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže „Porsche Doppelkupplung“ (PDK). Naujai suprojektuota „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistema (PASM) leidžia automobiliui važiuoti dar sportiškiau ir patogiau. Pagalbos vairuotojui sistemos, tokios kaip „Lane Change Assist“, įskaitant eismo ženklų atpažinimą ir pagalbinę naktinio matymo sistemą „Night Vision Assist“, padeda vairuoti lengviau.

Žengiantis su laiku. Nuolat kintantis. Bet išliekantis savimi. Laikui nepavaldus sportinis automobilis, turintis tai, kas geriausia.

Naujasis „911“. 
Laikui nepavaldus automobilis.

Kėbulo dizainas
Kėbulo dizainas

„911“ modelio siluetas – laikui nepavaldaus dizaino. Tačiau pažvelgus į „911“ taip pat matyti, koks jis šiuolaikiškas, ypač galinė jo dalis. Automobilio galas yra efektingai, aiškiai ir tiksliai suprojektuotas. Galas atrodo vizualiai paplatintas ir įsilieja į juodą galinį bortą, beveik be jokių sujungimų. Į jį yra integruotas naujas, vertikalus trečias stabdžių žibintas. Tiesiai po vientisa žibintų juosta, tarp trimačių šviesos diodų (LED) galinių žibintų ir naujai suprojektuoto šviesiai sidabrinės spalvos modelio logotipo. Galinis skydas gaubia naujo dizaino išmetimo sistemos išmetamuosius vamzdžius. Naujasis „911“ ypač sportiškai atrodo dar ir dėl skirtingų dydžių priekinių ir galinių ratų.

Tai dizainas, kuriame dera tradicija ir modernumas. Kuriuo kelyje pasiekiamas didesnis dinamiškumas. Ir nustebina kiekvieną, kuris stebi „911“ kaitą.

Žiūrit į „911“ iš priekio, matoma atspindėta jo praeities istorija. Ir daug pasakoma apie jo ateitį. Jo sparnai aiškių formų, stiprios geometrinės išraiškos – tikros jo dizaino prigimties. Naujo dizaino variklio dangtis su būdingais dinamiškais įpjovų profiliais ir tiesiu nuolydžiu į priekinį skydą – tai pagarbos pirmosios kartos „911“ modeliams išraiška. Šiuolaikinė šviesos diodų (LED) technologija įdiegta pagrindiniuose priekiniuose žibintuose su keturių taškų dieniniais žibintais ir artimosiomis šviesomis. Kamera ir jutikliai patogumo ir pagalbos sistemose yra įmontuoti po priekiniu skydu.

Aiškus naujojo „911“ dizainas būdingas ir jo detalėms. Naujo dizaino išoriniai veidrodėliai yra aiškios formos, o nuožulnios durų rankenėlės yra nepastebimai integruotos į automobilio bendrąjį vaizdą. Dėl šių detalių bendras naujojo „911“ profilis atrodo kompaktiškesnis, rafinuotesnis ir techniškesnis.

Salono dizainas
Salono dizainas

Geras dizainas turėtų būti naujoviškas. Taip pat ir technologija. Tad ir naujojo „911“ salono interjere matyti ryškių naujų bruožų – atspindimos senosios stiprios savybės ir plečiamos naujos galimybės.

Salone aiškiai pabrėžiama horizontali kryptis. Visi svarbūs eksploataciniai valdymo įtaisai yra pasiekiami ranka ir įmontuoti į kairę ir į dešinę nuo daugiafunkcio sportinio vairo. Kad būtų kuo patogiau valdyti automobilį, o visą dėmesį sutelkti į kelią. Tiesiai priešais vairuotoją: priemonių blokas su analoginiu sūkių skaitikliu ir du didelės skiriamosios gebos 7 colių ekranai. Jie pateikia visą svarbiausią informaciją apie automobilio virtualias priemones. Prie pat: didelės skiriamosios gebos 10,9 colio „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemos (PCM) liečiamasis ekranas su internetine navigacine programa.

Pakylėta centrinė konsolė yra atskirta nuo prietaisų skydelio ir, kaip ir prietaisų skydelio ir durų skydų apdailoje, joje atspindima horizontali interjero orientacija. Pritaikius „Porsche“ pažangaus salono valdymo idėją, dabar jame yra tik keli, iš dalies liečiamieji mygtukai. Virš jų yra penki mygtukai, kurių nuspręsta nekeisti, ir jie liko analoginiai, kad būtų galima tiesiogiai valdyti svarbiausias variklio ir važiuoklės funkcijas.

Tradicijos ir ateities dermė: mums tai nėra kompromisas. Iš abiejų imame tai, kas geriausia.

Nuo intuityvios technologijos iki didelio patogumo. Visiškai naujo dizaino sportinės sėdynės turi patogias (net dinamiškuose posūkiuose) atramas. Daugiafunkcis sportinis vairas leidžia patogiai naudotis garso, telefono ir navigacijos funkcijomis. Iš karto pajusite, kokie patogūs eksploataciniai valdymo įtaisai. Kiekvienas mygtukas, kiekviena rankenėlė, kiekviena oro anga yra kruopščiai apgalvoti iki smulkmenų ir kokybiškai pagaminti.

Aukštą kokybę pabrėžia „Dark Silver Diamar“ spalvos apdaila, taip pat galima rinktis „Light Silver Diamar“ spalvos, šlifuoto aliuminio arba subtilios medienos apdailą. Pageidaujant galima įrengti kitokią odinę ir įvairių medžiagų apdailą.

Techninės charakteristikos
Techninės charakteristikos

Dažnai girdime sakant, kad horizontalaus opozicinio variklio galimybės yra išsemtos. Mūsų varikliai tik nusišypso ir įrodo, jog tai netiesa. Naujojo „911“ horizontalaus opozicinio variklio galia ir našumas yra dar didesni. Variklio montavimo įtaisai taip pat labiau patraukti į automobilio centrą. Taip sumažėja vibracija ir važiuojama stabiliau. Tačiau vis tiek jusite, koks galingas yra 3 litrų, šešių cilindrų, dviejų turbinų variklis, sukuriantis 331 kW (450 AG) galią. Tą išties pažadame. Vien ko vertas 530 Nm sukimo momentas. Todėl naujasis „911 Carrera 4S“ su „Sport Chrono“ paketu ir pajudėjimo iš vietos sistema „Launch Control“ vos per 3,4 sekundės pasiekia 100 km/h greitį. Didžiausias greitis – tai 305 km/h.

Su nauja, kaip standartinė įranga sumontuojama 8 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) galingas variklis dar geriau varo automobilį. O važiuoti dar maloniau. PDK leidžia nepaprastai greitai perjungti pavaras nenutraukiant galios srauto – nė trumpiausią akimirksnį. Palyginti su ankstesnėmis kartomis, naujoje 8 laipsnių PDK taip pat pastebimai geriau suderinami patogumas, eksploatavimas ir našumas.

„Porsche“ sukibimo valdymo sistema (PTM) – tai esminė „911 Carrera 4S“ ypatybė. Šiame automobilyje yra „Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM), o visi ratai varomi, todėl jėga visada paskirstoma tinkamai, o automobilis važiuoja puikiai ir yra itin gerai valdomas, net važiuojant ypač greitai.

Tad ar yra kas nors neįmanoma? Į šį klausimą atsakome taip: daug kas įmanoma laikantis nepavaldumo laikui idėjos ir turint stiprią vidinę jėgą.

Važiuoklė
Važiuoklė

Su naujuoju „911“ pati kelionė ir yra tikslas. Kur? Pamatysime. Svarbu, kad ten nuvyktume sportiškai. Štai tada atsiskleidžia tikrasis „911“. Važiuoklė parodo, ką gali.

Pagal kelio sąlygas ir važiavimo pobūdį atnaujinta „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistema (PASM) aktyviai, nuolat ir atskirai kontroliuoja kiekvieno rato standumo jėgą. Rezultatas – mažesnis kėbulo judėjimas ir patogesnis, dinamiškesnis važiavimas. Galima rinktis 10 mm pažeminamos sportinės pakabos PASM sistemą, todėl naujasis „911“ važiuoja keliu dar ramiau ir harmoningiau.

„Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „PTV Plus“ sukuria išskirtinę trauką ir daro automobilį labai manevringą važiuojant bet kuriuo greičiu – tiksliai reaguoja į vairo judesius ir darniai paskirsto kintantį svorį. Labai patogu darant posūkius. Gavusi nurodymą, naujojo „911“ „Porsche“ dinaminio važiuoklės valdymo sistema (PDCC) sumažina kėbulo judėjimą darant dinamiškus posūkių manevrus ir sumažina automobilio kėbulo šoninius judesius važiuojant nelygiu keliu.

Greitėja net lėtėdamas. Regis, paradoksas, bet visus 70 metų, kiek trunka tobulinimo ir kūrimo darbas, mums tai buvo taip pat svarbu, kaip priversti jūsų širdį plakti smarkiau užvedus savo „Porsche“. Tai ypač pasakytina apie automobilių sporte patvirtintus „Porsche“ keraminius kompozitinius stabdžius (PCCB). Jų keraminiai diskai yra ypač lengvi, skersmuo priekyje yra 410 mm, o gale 390 mm – kad stabdymo charakteristikos būtų dar geresnės. Būdinga: geltonai nudažytos fiksuotos stabdžių apkabos ant priekinės ir galinės ašių. Taip pat būdinga: nepaprastos eksploatacinės savybės atsiskleidžia prireikus sulėtinti ar pagreitinti.

Be to, pirmą kartą istorijoje naujasis „911“ išrieda į kelią su skirtingo dydžio ratais. „911 Carrera S“ modelių priekyje sumontuoti 20 colių ratai, o gale – 21 colio. Platesnis sąlyčio paviršius leidžia važiuoti geriau, o didesnis galinių ratų skersmuo didina stabilumą, važiuoti yra patogiau.

„Sport Chrono“ paketas
„Sport Chrono“ paketas

Automobilių sporto istorijoje gerai žinoma, kad mūsų aistra – geriausias lenktynių laikas ir tikslus jo matavimas. Rezultatas: „Sport Chrono“ paketas, įskaitant režimų perjungimą ir „Porsche Track Precision“ programėlę. Dar sportiškiau pakoreguota važiuoklė, pritaikytas variklis ir pavarų dėžė. Kad būtų galima nustatyti geriausią jūsų pasiektą važiavimo laiką.

Režimų jungikliu, įskaitant „Sport Response“ mygtuką ant vairo, galima pasirinkti važiavimo režimus: „Normal“, „Sport“ ir „Sport Plus“, taip pat „Individual“ režimą ir naująjį „Wet“ režimą, padedantį vairuotojui važiuojant lietingu oru. Įjungus „Sport Response“ funkciją, variklis ir pavarų dėžė parengiami kuo greičiau paleisti energijos pliūpsnį. Rezultatas: didžiausia reakcija maždaug 20 sekundžių.

„Sport Chrono“ pakete taip pat yra: „Porsche Track Precision“ programėlė trasos nuvažiavimo laikams ir važiavimo duomenims matuoti ir tvarkyti. Norime jums tiksliai parodyti, koks jūsų naujas geriausias asmeninis laikas.

Apšvietimo ir pagalbos sistemos
Apšvietimo ir pagalbos sistemos

Galimybė netrukdomai koncentruoti dėmesį tik į tai, kas tiesiai prieš jus – šiandien reta prabanga. Pavyzdžiui, į kitą posūkį. Todėl naujasis „911“ turi įvairių pagalbinių sistemų, kurios leidžia jums likti ištikimiems sau. Pavyzdžiui, pagalba įvykus susidūrimui ir stabdant arba naujasis „Wet“ režimas1) – sistema, skirta atpažinti aiškiai drėgnus kelio paviršius ir padedanti vairuotojams važiuojant lietingu oru. Kitos pagalbinės sistemos įrengiamos pageidaujant, pavyzdžiui, prisitaikančioji greičio valdymo sistema arba pagalbinė automobilio statymo „ParkAssist“ sistema su fiksuojančių kamerų „Surround View“ sistema. Kad būtų dar saugiau ir maloniau važiuoti. Ir dar laisviau vairuoti.

Naujųjų „911 Carrera S“ modeliuose pagrindiniuose priekiniuose žibintuose naudojama šviesos diodų (LED) technologija. Kad būtų greitai reaguojama ir gerai apšviečiama. Tikrasis „Porsche“: keturių taškų dieniniai žibintai ir artimosios šviesos. Papildomai galite užsakyti: šviesos diodų (LED) pagrindinius priekinius žibintus su „Matrix Beam“ šviesos technologija ir „Porsche“ dinaminio apšvietimo sistemą „Plus“ („PDLS Plus“) bei pagalbinę tolimųjų šviesų sistemą. 84 individualiai valdomi šviesos diodai leidžia optimaliai konfigūruoti šviesos spindulius pagal bet kokias kelio aplinkybes. Priešpriešiais arba kitoje kelio pusėje važiuojantys automobiliai nebeakinami, o plotas tarp automobilių ir į šonus nuo jų toliau lieka visiškai apšviestas.

Visi naujieji „911 Carrera S“ modeliai turi naują galinių žibintų juostą ir trimačius galinius žibintus. Čia visose funkcijose taip pat panaudota šviesos diodų (LED) technologija. Taip pat nauja: pakeista trečiojo stabdžio žibinto forma ir vieta.

„Wet“ važiavimo programa nepakeičia būtinybės parinkti tinkamą važiavimo būdą atitinkamame kelyje ir atitinkamomis oro sąlygomis, daugių daugiausia tai pagalbinė vairuotojo priemonė.

Komfortas
Komfortas

Negalima suderinti įspūdingo sportinio važiavimo ir nepriekaištingo komforto? Su tuo visiškai nesutinkame. „911“ visada jungė šiuos dalykus – taip, kaip tai gali tik „911“. Jis visada įspūdingas, labai ergonomiškas, su kokybiškomis salono medžiagomis. Jame daug galimybių individualiai padaryti patogesnį ir sportiškesnį.

Pagal pageidavimą įrengiamos sportinės sėdynės „Plus“ turi dar geresnę šoninę atramą, tinkamą važiuojant dinamiškai. Dviejų zonų automatinė mikroklimato reguliavimo sistema sukuria malonią atmosferą bet kuriomis važiavimo aplinkybėmis. Naujas pasirenkamai įmontuojamas jonizatorius gerina salono oro kokybę.

„Porsche“ komunikacijos valdymo sistema (PCM) – tai jūsų valdymo centras, skirtas valdyti garsui, navigacijai ir komunikacijai, taip pat įvairioms pagalbinėms sistemoms. Pageidaujant įrengiama erdvinio garso sistema „Burmester® High-End Surround Sound System“, kuri sukuria aukščiausio lygio garsą, jūsų individualų „911“ garso takelį.

Programėlė „Porsche Connect“
Programėlė „Porsche Connect“

Iš kiekvienos dienos pasiimkite kuo daugiau. „Porsche Connect“ jums padės jas išnaudoti kuo tinkamiau. Ši sistema nuves jus į geriausią pradinį kelionės tašką ir palydės iki kiekvieno kelionės tikslo.

Naudodamiesi naujomis, naudingomis paslaugomis ir „Porsche Connect“ programėle, savo „Porsche“ galite sinchronizuoti kelionės tikslą ir kalendorius, realiojo laiko eismo informacijos programa planuoti keliones ir naudotis muzikos paslaugomis savo išmaniajame telefone. Jūsų „Porsche“ padės naršyti, gauti informaciją ir neleis jums nuobodžiauti. Navigacijos ir informacijos bei pramogų paketas padeda greičiau pasiekti kelionės vietą, nes maršrutas apskaičiuojamas naudojantis naujausiais internetiniais žemėlapiais. Naudodamiesi balso atpažinimo sąsaja galite lengvai ieškoti informacijos, pavyzdžiui, apie orą vietoje, į kurią keliaujate, gauti naujausias žinias ekonomikos, politikos ir sporto temomis – jos bus jums perskaitytos balsu.

Daugiau informacijos apie „Porsche Connect“ funkcijas ir programėles pateikiama adresu www.porsche.com/connect.

Spalvos ir ratai

Lighting system

1/3
911 lighting system with modern LED technology

Kuro sąnaudos/išmetimas

Naujasis 911 Carrera S
8.9 l/100 km
l/100 km
205 g/km
g/km