397 kW (540 ag) | Galia |
3.0 sek. su „Sport Chrono“ | Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) |
320 km/h | Didžiausias greitis |
212 g/km | Išmetamas* CO2 kiekis, g/km |
9.1 l/100 km | Kuro sąnaudos mišriu |
Galia | 397 kW (540 ag) |
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) | 3.0 sek. su „Sport Chrono“ |
Didžiausias greitis | 320 km/h |
Išmetamas* CO2 kiekis, g/km | 212 g/km |
Kuro sąnaudos mišriu | 9.1 l/100 km |
Didžiosios aukštumos nepasiekiamos vien darant įspūdingus pareiškimus. O kartais pakanka vien išvaizdos. Būtent taip ir įvyko 1974 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristačius „911 Turbo“. Šio automob...
Mes niekada neatsižvelgiame į tendencijas, mes, kaip visada, jas pralenkiame. Tai leidžia mums patraukti ne tik žmonių širdis, bet ir protus. Įprastus dalykus priešpriešinant su išskirtiniais. O tai, ...
Dėl naujos kartos vairo, neskaitant kitų funkcijų, salonas yra toks pat dinamiškas, kaip ir išorė. Pagamintas pagal aukščiausios klasės sportinio automobilio „918 Spyder“ vairą, GT sportinis vairas pa...
Įspūdingai išvaizdai būtinas tvirtas pagrindas. „911 Turbo“ modeliuose tai yra gale įmontuotas 3,8 litro, dviejų turbinų, šešių cilindrų variklis. „911“ variklio išdėstymas yra tipiškai horizontalus, ...
Kokia mėgstamiausia mūsų inžinierių tema? Pavarų perjungimas. Be to, patogus perjungimas. Dvigubos sankabos pavarų dėžėje (PDK) abu šiuos aspektus jie sujungia meistriškai tobulai. Bet ką tai reiškia ...
Jeigu situacija tinkama, galima naudoti riedėjimo funkciją. Atidarant sankabas variklis atjungiamas nuo pavarų dėžės, kad automobilis nesulėtėtų dėl variklio stabdymo. Taip optimaliai išnaudojamas aut...
Montuojama kaip standartinė įranga, sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM) yra aktyvi visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadis...
Standartinė visų „911 Turbo“ modelių įranga – „PTV Plus“. Sistema aktyviai pagerina automobilio dinamiką ir stabilumą ir, veikdama kartu su elektroniniu galinio diferencialo blokavimu, kintamai nukrei...
Adrenalinas vienu mygtuko paspaudimu (įskaitant pašiurpusią odą) – tai „Sport Chrono“ paketas. Ši integruota sistema užtikrina, kad važiuoklės, variklio ir transmisijos veikimas bus geriau suderintas....
„911 Turbo“ modelių važiuoklė leidžia manevruoti sklandžiai ir greitai. Automobilis užtikrina itin didelį stabilumą. Ir manevringumą posūkiuose. Dideli 20 colių ratai atlieka savo vaidmenį. Nauja deta...
Dėl vairuojamosios galinės ašies vienodai pagerėja ir kasdienė automobilio eksploatacija, ir jo dinamika. Važiuojant iki 50 km/h greičiu sistema galinius ratus kreipia priešinga kryptimi nei prieki...
PASM – tai elektroninė aktyvi pakabos valdymo sistema. Ji reaguoja į besikeičiančias eismo sąlygas ir (arba) vairavimo stilių, nuolat keisdama atskirus amortizuojančių jėgų parametrus, nustatytus pasi...
„911 Turbo S“ modeliuose PDCC montuojama kaip standartinė įranga. Tai aktyvi apsaugos nuo šoninio pokrypio sistema, susilpninanti korpuso judėjimą į šonus atliekant posūkius. Ji taip pat mažina šoninį...
20 colių „911 Turbo“ ratlankis Žinoma, kaltinis, kad mažintų automobilio ir bespyruoklį svorį. Su labai blizgiu ratlankio centru. 20 colių „911 Turbo S“ ratlankis su centriniu blokavimo įtaisu ...
Pasirenkama kaip papildomai užsakoma įranga, pakėlimo sistema maždaug 40 mm pakelia automobilio priekį važiuojant ne didesniu nei maždaug 35 km/h greičiu. Ši nauja sistema užtikrina, kad šaligatvių kr...
PSM yra automatinė stabilumo valdymo sistema važiuojant didžiausiu įmanomu pajėgumu. Įsibėgėjant ant šlapios arba prasto sukibimo kelio dangos PSM sistema pagerina sukibimą, naudodama automatinį stabd...
Priekiniai šviesos diodų (LED) žibintai Vidinės priekinių šviesos diodų žibintų, montuojamų kaip standartinė įranga, konstrukcijos sudarytos iš dviejų korpusų, išdėstytų skirtingais lygmenimis. Kie...
Techninėms stabdžių charakteristikoms teikiame tokią pat svarbą, kaip ir techninėms charakteristikoms apskritai. „911 Turbo“ modeliuose stabdžiai būna su raudonomis vienalytėmis šešių stūmoklių stabdž...
Inovatyvus „911 Turbo“ modelių kėbulo karkasas atitinka du konstrukcinio projektavimo reikalavimus: pirma, tai puiki važiavimo dinamika dėl itin tvirto kėbulo. Antra, mažesnė automobilio masė – pirmia...
Vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui skirtos didelės oro pagalvės išsipučia dviem etapais, atsižvelgiant į avarijos sunkumą ir tipą. Įvykus ne tokioms sunkioms avarijoms, oro pagalvės išsipučia...
Nepadailintą išorės vaizdą papildo salono charakteris. Ne paviršutiniškas, o aiškus, orientuotas į vairuotoją. Su išmaniosiomis technologijomis ir aiškia valdymo logika. Pavyzdžiui, dviejų zonų oro ko...
Visiškai elektra valdomos sportinės sėdynės Galima elektra reguliuoti šių sėdynių aukštį, nugaros atlošų kampą, sėdimosios dalies kampą ir gylį kartu su pirmyn ir atgal reguliuojama sėdynės padėtim...
Naujojo GT sportinio vairo aukštis ir atstumas nuo vairuotojo reguliuojamas elektra, jame įmontuotas režimo jungiklis su sportinio reagavimo mygtuku ir dviem iš lydinio pagamintais pavarų perjungimo m...
Prisitaikančioji kelionės greičio valdymo sistema su aktyviosios saugos funkcija „Porsche Active Safe“ (PAS) Kelionės greičio valdymo sistema, automatinė greičio valdymo funkcija, kaip standartinė ...
Komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management“ (PCM) – tai garso ir ryšių funkcijų valdymo centras. PCM sistema valdoma naudojant naująjį 7 colių daugiataškį jutiklinį ekraną. Reaguo...
Taip pat galima pasirinkti telefono modulį ir džiaugtis patogumu, puikiu signalo priėmimu ir optimizuota balso kokybe. Į PCM sistemos SIM kortelių skaitytuvą įdėjus SIM kortelę galima skambinti naudoj...
Belaidžio interneto prieiga automobilyje – suteikiama internetinė prieiga „Wi-Fi“ ryšį palaikančiuose klientų įrenginiuose (pavyzdžiui, nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose a...
Prijungus išmanųjį telefoną tarp „Porsche“ automobilio ir išorinio pasaulio pradeda veikti tobulas ryšys. Kad mobiliojo telefono signalo priėmimas būtų optimalus, centrinėje konsolėje įrengtas naujasi...
Taip pat PCM sistemoje galima naudotis internetine navigacija, teikiančia eismo informaciją realiuoju laiku. Dabar, prieš leisdamiesi į kelionę, galite sužinoti, kurių maršrutų geriausia vengti, jei n...
Pirmą kartą galima naudotis programa „Porsche Connect“, skirta išmaniajam telefonui (galima nemokamai atsisiųsti iš „Apple iTunes®“ ir „Google® Play Store“), ji suteikia galimybę lengvai perkelti į au...
„Porsche Car Connect“ – tai išmaniojo telefono programa. Joje įdiegta daug naudingų funkcijų jums ir jūsų „Porsche“. Į jas įtrauktos nuotolinės paslaugos, leidžiančios pasiekti automobilio informac...
Dėl „Apple CarPlay®“ savo „iPhone®“ programas galite naudoti net būdami kelyje, pavyzdžiui, su „Apple®“ valdymo balsu sąsaja „Siri®“. Naudodamiesi „Siri®“ galite rašyti tekstinius pranešimus, skait...
Erdvinio garso sistema „Bose®“, montuojama kaip standartinė įranga, puikiai priderinta būtent prie „911 Turbo“ modelių salono akustikos. 12 garsiakalbių. 555 vatų bendroji galia. Įspūdinga garso ko...
Nuėjome ilgą kelią, kol sukaupėme didžiulę patirtį. Nuo pat pradžių „Porsche“ buvo pasiryžusi suteikti klientams galimybę individualizuoti savo automobilį kaip dalį specialios papildomai užsakomos pas...
„Porsche“ pagaminti automobiliai patvirtina, kad net didelio pajėgumo sportiniai automobiliai savo kategorijoje gali pasiekti mažesnes degalų suvartojimo ir išmetamųjų dujų vertes. Viena vertus, ta...
Pažangi lengva konstrukcija yra neatsiejama „Porsche“ tapatybės dalis. Ji sudaryta iš didelės dalies aliuminio, magnio, plastiko ir itin tvirtų plieno lakštų. Visos medžiagos kruopščiai parinktos, o n...
Atsisiųsti brošiūras: `911 Turbo`
© 2020 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Privatumo politika | Slapukų politika | Kontaktai
*Kuro sąnaudų ir CO2 emisijos vertės pateiktos pagal WLTP standartą (angl. Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure). Šios vertės apskaičiuotos naudojant standartinę įrangą. Speciali įranga gali turėti įtakos degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rodikliams.
Informacija galioja ne kuriam nors konkrečiam automobiliui ir nėra pasiūlymo dalis, bet pateikiama dviejų modelių palyginimo tikslais. Naujausią informaciją apie konkrečius modelius galite gauti artimiausiame „Porsche“ centre.
UAB "Prime auto" Dariaus ir Girėno gatvė 15 LT – 02196 Vilnius
„Porsche“ importuotojas Lietuvoje
Tel.: +370 661 10911 El. paštas: info@porsche.lt
Darbo laikas:
Autosalonas - prekyba: darbo dienomis 9:00-18:00 val. Tel.: +370 661 10911
Servisas, atsarginių detalių prekyba: darbo dienomis 8:00-18:00 val. Tel.: +370 6 6110 911
Porsche Assistance telefono numeris klientams Lietuvoje: +370 6 1022 268