Call us! Menu
Modeliai
Menu
911 Turbo

Naujasis 911 Turbo

Galia. Įspūdinga išvaizda.

Techniniai rodikliai

9.1 l/100 km
l/100 km
212 g/km
g/km
Porsche 911 Turbo - Technical Specs
397 kW (540 ag) Galia
3.0 sek. su „Sport Chrono“ Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph)
320 km/h Didžiausias greitis
212 g/km Išmetamas* CO2 kiekis, g/km
9.1 l/100 km Kuro sąnaudos mišriu

Variklis

Variklio/pavarų dežės išdėstymas

Variklis gale

Išdėstymo schema / cilindrų skaičius

6

Variklio darbinis tūris

3,800 cm³

Galia

397 kW (540 ag)

Didžiausias sukimo momentas (Nm) esant apsisukimams per minutę

660 Nm prie 1,950 - 5,000

Maks. sukimo momentas (Nm) esant aps./min. su spartinimu

710 Nm prie 2,250 - 4,000

Suspaudimo laipsnis

9.8 : 1

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas

Degalų sunaudojimas* mieste

11.8 l/100 km

Degalų sąnaudos* užmiestyje

7.5 l/100 km

Kuro sąnaudos mišriu

9.1 l/100 km

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

212 g/km

Transmisija

Transmisijos tipas

Visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadiske sankaba, sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM), sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „PTV Plus“ su visiškai kintamu elektroniniu būdu reguliuojamu galinio diferencialo blokavimu, sustabdymo valdymu naudojantis fiksavimo funkcija.

Charakteristika

Didžiausias greitis

320 km/h

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph)

3.0 sek. su „Sport Chrono“

Įsibėgėjimas nuo 0 - 160 km/h (0 - 99 mph)

6.8 sek. su „Sport Chrono“

Įsibėgėjimas nuo 0 - 200 km/h (0 - 124 mph)

10.4 sek. su „Sport Chrono“

5 pavaros lankstumas (80–120 km/h) (50–75 mi/h)

-

Įsibegėjimas įjungus pavarą 80 - 120 km/h (50 - 75 mph), Sport Plus

1.9 sec.

Kėbulas

Ilgis

4,507 mm

Plotis

1,880 mm

Aukštis

1,297 mm

Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)

0.31

Važiuoklės bazė

2,450 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

1,595 kg

Tuščios transporto priemonės svoris (EU)

1,670 kg

Didžiausias leistinas svoris

2,010 kg

Talpa

Bagažo skyriaus tūris

115 l

Kuro bakas

68 l

Techniniai rodikliai

Porsche 911 Turbo - Technical Specs
Važiuoklės bazė: 2450.00 mm
Ilgis: 4535.00 mm Aukštis: 1303.00 mm
PDK
Galia 397 kW (540 ag)
Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.0 sek. su „Sport Chrono“
Didžiausias greitis 320 km/h
Išmetamas* CO2 kiekis, g/km 212 g/km
Kuro sąnaudos mišriu 9.1 l/100 km
Modelių palyginimas

Ypatybės

„911 Turbo“ koncepcija

Didžiosios aukštumos nepasiekiamos vien darant įspūdingus pareiškimus. O kartais pakanka vien išvaizdos. Būtent taip ir įvyko 1974 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristačius „911 Turbo“. Šio automob...

Išorės dizainas

Mes niekada neatsižvelgiame į tendencijas, mes, kaip visada, jas pralenkiame. Tai leidžia mums patraukti ne tik žmonių širdis, bet ir protus. Įprastus dalykus priešpriešinant su išskirtiniais. O tai, ...

Salono dizainas

Dėl naujos kartos vairo, neskaitant kitų funkcijų, salonas yra toks pat dinamiškas, kaip ir išorė. Pagamintas pagal aukščiausios klasės sportinio automobilio „918 Spyder“ vairą, GT sportinis vairas pa...

Charakteris

Net iš pirmo žvilgsnio matyti, koks įspūdingas naujasis „911 Turbo“ pajėgumo požiūriu. Gale sumontuotas 3,8 litro, dviejų turbinų, horizontalus opozicinis variklis išsiskiria 397 kW (540 AG) galia ir ...

Varikliai

Įspūdingai išvaizdai būtinas tvirtas pagrindas. „911 Turbo“ modeliuose tai yra gale įmontuotas 3,8 litro, dviejų turbinų, šešių cilindrų variklis. „911“ variklio išdėstymas yra tipiškai horizontalus, ...

Dvigubos sankabos pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK)

Kokia mėgstamiausia mūsų inžinierių tema? Pavarų perjungimas. Be to, patogus perjungimas. Dvigubos sankabos pavarų dėžėje (PDK) abu šiuos aspektus jie sujungia meistriškai tobulai. Bet ką tai reiškia ...

Riedėjimo ir automatinė „Start/stop“ (užvedimo ir sustojimo) funkcija

Jeigu situacija tinkama, galima naudoti riedėjimo funkciją. Atidarant sankabas variklis atjungiamas nuo pavarų dėžės, kad automobilis nesulėtėtų dėl variklio stabdymo. Taip optimaliai išnaudojamas aut...

Sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM)

Montuojama kaip standartinė įranga, sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM) yra aktyvi visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadis...

Sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „Porsche Torque Vectoring Plus“ („PTV Plus“) su elektroniniu galinio diferencialo blokavimu

Standartinė visų „911 Turbo“ modelių įranga – „PTV Plus“. Sistema aktyviai pagerina automobilio dinamiką ir stabilumą ir, veikdama kartu su elektroniniu galinio diferencialo blokavimu, kintamai nukrei...

„Sport Chrono“ paketas su režimų jungikliu

Adrenalinas vienu mygtuko paspaudimu (įskaitant pašiurpusią odą) – tai „Sport Chrono“ paketas. Ši integruota sistema užtikrina, kad važiuoklės, variklio ir transmisijos veikimas bus geriau suderintas....

Dinamiški variklio tvirtinimo elementai

Elektroniniu būdu valdoma sistema sumažina visos varos, ypač variklio, virpesius ir vibracijas ir sujungia kieto arba minkšto variklio tvirtinimo pranašumus. Dėl to padidėja stabilumas ir važiavimo ko...

Važiuoklė

„911 Turbo“ modelių važiuoklė leidžia manevruoti sklandžiai ir greitai. Automobilis užtikrina itin didelį stabilumą. Ir manevringumą posūkiuose. Dideli 20 colių ratai atlieka savo vaidmenį. Nauja deta...

Vairuojamoji galinė ašis

Dėl vairuojamosios galinės ašies vienodai pagerėja ir kasdienė automobilio eksploatacija, ir jo dinamika. Važiuojant iki 50 km/h greičiu sistema galinius ratus kreipia priešinga kryptimi nei prieki...

Aktyvi pakabos valdymo sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM)

PASM – tai elektroninė aktyvi pakabos valdymo sistema. Ji reaguoja į besikeičiančias eismo sąlygas ir (arba) vairavimo stilių, nuolat keisdama atskirus amortizuojančių jėgų parametrus, nustatytus pasi...

Dinaminio važiuoklės valdymo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC)

„911 Turbo S“ modeliuose PDCC montuojama kaip standartinė įranga. Tai aktyvi apsaugos nuo šoninio pokrypio sistema, susilpninanti korpuso judėjimą į šonus atliekant posūkius. Ji taip pat mažina šoninį...

Ratai

20 colių „911 Turbo“ ratlankis Žinoma, kaltinis, kad mažintų automobilio ir bespyruoklį svorį. Su labai blizgiu ratlankio centru. 20 colių „911 Turbo S“ ratlankis su centriniu blokavimo įtaisu ...

Priekinės ašies pakėlimo sistema

Pasirenkama kaip papildomai užsakoma įranga, pakėlimo sistema maždaug 40 mm pakelia automobilio priekį važiuojant ne didesniu nei maždaug 35 km/h greičiu. Ši nauja sistema užtikrina, kad šaligatvių kr...

Aktyvi aerodinaminė sistema „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA)

Visi „911 Turbo“ modeliai išsiskiria aktyvia aerodinamika – keliomis pakopomis reguliuojamo priekinio aptako ir galinio aptako deriniu. Priekinis aptakas, pagamintas iš lankstaus pneumatinio elastomer...

Stabilumo valdymo sistema „Porsche Stability Management“ (PSM)

PSM yra automatinė stabilumo valdymo sistema važiuojant didžiausiu įmanomu pajėgumu. Įsibėgėjant ant šlapios arba prasto sukibimo kelio dangos PSM sistema pagerina sukibimą, naudodama automatinį stabd...

Apšvietimo sistema

Priekiniai šviesos diodų (LED) žibintai Vidinės priekinių šviesos diodų žibintų, montuojamų kaip standartinė įranga, konstrukcijos sudarytos iš dviejų korpusų, išdėstytų skirtingais lygmenimis. Kie...

Stabdžiai

Techninėms stabdžių charakteristikoms teikiame tokią pat svarbą, kaip ir techninėms charakteristikoms apskritai. „911 Turbo“ modeliuose stabdžiai būna su raudonomis vienalytėmis šešių stūmoklių stabdž...

Automobilio kėbulas

Inovatyvus „911 Turbo“ modelių kėbulo karkasas atitinka du konstrukcinio projektavimo reikalavimus: pirma, tai puiki važiavimo dinamika dėl itin tvirto kėbulo. Antra, mažesnė automobilio masė – pirmia...

Oro pagalvės ir apsaugos nuo šoninio smūgio sistema „Porsche Side Impact Protection System“ (POSIP)

Vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui skirtos didelės oro pagalvės išsipučia dviem etapais, atsižvelgiant į avarijos sunkumą ir tipą. Įvykus ne tokioms sunkioms avarijoms, oro pagalvės išsipučia...

Salonas

Nepadailintą išorės vaizdą papildo salono charakteris. Ne paviršutiniškas, o aiškus, orientuotas į vairuotoją. Su išmaniosiomis technologijomis ir aiškia valdymo logika. Pavyzdžiui, dviejų zonų oro ko...

Sėdynės

Visiškai elektra valdomos sportinės sėdynės Galima elektra reguliuoti šių sėdynių aukštį, nugaros atlošų kampą, sėdimosios dalies kampą ir gylį kartu su pirmyn ir atgal reguliuojama sėdynės padėtim...

GT sportinis vairas

Naujojo GT sportinio vairo aukštis ir atstumas nuo vairuotojo reguliuojamas elektra, jame įmontuotas režimo jungiklis su sportinio reagavimo mygtuku ir dviem iš lydinio pagamintais pavarų perjungimo m...

Pagalbinės sistemos

Prisitaikančioji kelionės greičio valdymo sistema su aktyviosios saugos funkcija „Porsche Active Safe“ (PAS) Kelionės greičio valdymo sistema, automatinė greičio valdymo funkcija, kaip standartinė ...

Įsėdimo ir važiavimo sistema „Porsche Entry & Drive“

Galite net netraukti automobilio raktelio iš kišenės – kai tik paliečiate automobilio durelių rankeną ar priartėjate prie bagažinės, pasirenkama įsėdimo ir važiavimo sistema „Porsche Entry & Drive“ au...

Naujoji komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management“ (PCM)

Komunikacijos valdymo sistema „Porsche Communication Management“ (PCM) – tai garso ir ryšių funkcijų valdymo centras. PCM sistema valdoma naudojant naująjį 7 colių daugiataškį jutiklinį ekraną. Reaguo...

Telefono modulis

Taip pat galima pasirinkti telefono modulį ir džiaugtis patogumu, puikiu signalo priėmimu ir optimizuota balso kokybe. Į PCM sistemos SIM kortelių skaitytuvą įdėjus SIM kortelę galima skambinti naudoj...

Belaidžio interneto prieiga

Belaidžio interneto prieiga automobilyje – suteikiama internetinė prieiga „Wi-Fi“ ryšį palaikančiuose klientų įrenginiuose (pavyzdžiui, nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose a...

Išmaniojo telefono dėklas

Prijungus išmanųjį telefoną tarp „Porsche“ automobilio ir išorinio pasaulio pradeda veikti tobulas ryšys. Kad mobiliojo telefono signalo priėmimas būtų optimalus, centrinėje konsolėje įrengtas naujasi...

Internetinė navigacija

Taip pat PCM sistemoje galima naudotis internetine navigacija, teikiančia eismo informaciją realiuoju laiku. Dabar, prieš leisdamiesi į kelionę, galite sužinoti, kurių maršrutų geriausia vengti, jei n...

Programa „Porsche Connect“

Pirmą kartą galima naudotis programa „Porsche Connect“, skirta išmaniajam telefonui (galima nemokamai atsisiųsti iš „Apple iTunes®“ ir „Google® Play Store“), ji suteikia galimybę lengvai perkelti į au...

Programa „Porsche Car Connect“

„Porsche Car Connect“ – tai išmaniojo telefono programa. Joje įdiegta daug naudingų funkcijų jums ir jūsų „Porsche“. Į jas įtrauktos nuotolinės paslaugos, leidžiančios pasiekti automobilio informac...

Programa „Apple® CarPlay“

Dėl „Apple CarPlay®“ savo „iPhone®“ programas galite naudoti net būdami kelyje, pavyzdžiui, su „Apple®“ valdymo balsu sąsaja „Siri®“. Naudodamiesi „Siri®“ galite rašyti tekstinius pranešimus, skait...

Erdvinio garso sistema „Bose® Surround Sound System“

Erdvinio garso sistema „Bose®“, montuojama kaip standartinė įranga, puikiai priderinta būtent prie „911 Turbo“ modelių salono akustikos. 12 garsiakalbių. 555 vatų bendroji galia. Įspūdinga garso ko...

Erdvinio garso sistema „Burmester® High-End Surround Sound System“

Kai du geriausi Vokietijos gamintojai suvienija jėgas, pasiekiamas ypatingas rezultatas. Turime omenyje „Porsche“ ir Berlyne įsikūrusią „Burmester®“, vieną labiausiai gerbiamų aukštos klasės garso įra...

Individualaus automobilio pritaikymo klientui programa „Porsche Exclusive“

Nuėjome ilgą kelią, kol sukaupėme didžiulę patirtį. Nuo pat pradžių „Porsche“ buvo pasiryžusi suteikti klientams galimybę individualizuoti savo automobilį kaip dalį specialios papildomai užsakomos pas...

Techninė įranga „Porsche Tequipment“

Pasitelkę specialiai jūsų „911 Turbo“ skirtus „Porsche Tequipment“ gaminius savo automobilį galite sumodeliuoti pagal individualius pageidavimus. Nuo pat pradžių „Porsche Tequipment“ gaminiai turi ati...

Išmetamųjų dujų kontrolė

„Porsche“ pagaminti automobiliai patvirtina, kad net didelio pajėgumo sportiniai automobiliai savo kategorijoje gali pasiekti mažesnes degalų suvartojimo ir išmetamųjų dujų vertes. Viena vertus, ta...

Naudojimas ir perdirbimas

Pažangi lengva konstrukcija yra neatsiejama „Porsche“ tapatybės dalis. Ji sudaryta iš didelės dalies aliuminio, magnio, plastiko ir itin tvirtų plieno lakštų. Visos medžiagos kruopščiai parinktos, o n...

Degalai

Visi „Porsche“ modeliai, žinoma, įskaitant ir „911 Turbo“, varomi degalais, kuriuose yra iki 10 proc. etanolio, t. y. „E10“. Etanolis teigiamai veikia bendrą CO2 pusiausvyrą, nes šie biodegalai išgaun...

Interaktyvi mikrosvetainė

https://www.porsche.lt/image/cache/data/models2/911/911%20Turbo/Turbo%20jauns/Microsite-800x600.jpg

Galia. Įspūdinga išvaizda. Naujasis „911 Turbo“

Sekite naujojo „Porsche 911 Turbo“ kelionę į aukštumas, atlikdami režisieriaus vaidmenį pagal šį scenarijų, kai atkuriama tiesioginės sporto transliacijos atmosfera. Jums reikia nuspręsti, kuris iš 5 kameros kampų bus naudojamas važiuojant „911 Turbo“, – iš ramios, neįtemptos sraigtasparnio pozicijos, apimančios ir supantį kraštovaizdį. O gal „911 Turbo“ filmuojant stambiu planu? Galite mėgautis dinamiškumu tiesiog automobilyje, su malonumu klausydamiesi viso variklio garso.

Įjungti specialų svetainės puslapį
Image bg

Pritaikymas individualiems poreikiams ir techninė priežiūra

Porsche - Exclusive
Tequipment
Porsche - Exclusive
Service
Porsche - Exclusive
„Porsche“ vairuotojų pasirinkimas.

Consumption and Emissions

718 Cayman
8,1 – 7,9
l/100 km
186 – 180
g/km
718 Cayman GT4
10,9
l/100 km
249
g/km
718 Spyder
10,9
l/100 km
249
g/km
911 GT3 Models
12,9 – 12,7
l/100 km
291 – 288
g/km

Susikurkite savo Porsche

Registracija į servisą

Elektroninė parduotuvė