Call us! Menu
Modeliai
Menu
Call us!
Pasidalinkime svajone.
Penkerios durelės, atviros bet kokiems nuotykiams. Su dinamišku dizainu ir efektyviais varikliais su turbokompresoriumi. Su išskirtiniu skaitmeniniu tinklu, sutalpinančiu visą pasaulį vairuotojo kabinoje. Su universalumu, kokybe ir pažangiausiomis pagalbinėmis sistemomis, suteikiančiomis ypatingą komfortą ir vairuotojui, ir keleiviams. Štai kaip „Cayenne“ padaro „Porsche“ patirtį dar įspūdingesnę ir dar įvairesnę. Ir vis tiek jis lieka tuo, kuo visada buvo – tikru sportiniu automobiliu.

Techniniai rodikliai

11.9 - 11.7
l/100 km
272 - 267
g/km
Porsche Naujasis Cayenne Turbo - Technical Specs
404 kW (550 ag) Galia
286 km/h Didžiausias greitis
4.1 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph)
11.9 - 11.7 Kuro sąnaudos mišriu
272 - 267 Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

Variklis

Variklio/pavarų dežės išdėstymas

Variklis priekyje

Išdėstymo schema / cilindrų skaičius

8

Variklio darbinis tūris

3996 cm³

Galia

404 kW (550 ag)

Didžiausias sukimo momentas (Nm) esant apsisukimams per minutę

770 Nm

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas

Užmiestyje l/100 km

9.5 - 9.3

Mieste l/100 km

16.4 - 16.2

Kuro sąnaudos mišriu

11.9 - 11.7

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

272 - 267

Charakteristika

Didžiausias greitis

286 km/h

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h (0 - 62 mph)

4.1 s

Kėbulas

Tuščios transporto priemonės svoris (EC)

2,250 kg

Ilgis

4926 mm

Plotis

1983 mm

Aukštis

1673 mm

Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)

0.35 cW

Važiuoklės bazė

2895 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

2175 kg

Didžiausias leistinas svoris

2935 kg

Talpa

Bagažinės talpa

745 l

Kuro bakas

90 l

Susikurkite savo

Techniniai duomenys

Ypatybės

Kėbulo dizainas
Kėbulo dizainas

Mus visus vienija aistringas entuziazmas mėgautis sportinio automobilio teikiamu potyriu. Jis prasideda dar prieš startą – tai momentas, kai  pirmą kartą apžvelgiame proporcijas. Ir jos sako: „Porsche“ DNR.

Tai atsiskleidžia tipiniais „Porsche“ skiriamaisiais bruožais, pavyzdžiui, stipriai pabrėžtais priekiniais sparnais, ilgu, nuožulniu variklio dangčiu ir būdingais trijų dalių oro įsiurbimo mechanizmais, kurie tapo dar didesni ir labiau dominuojantys. Naujai sumodeliuotas galingas priekis – net ir automobiliui nejudant, jis demonstruoja koncentraciją į dinamiką. Pagrindiniams priekiniams šviesos diodų žibintams galima papildomai panaudoti naują šviesos diodų technologiją „Matrix Beam“.

one griežtos stogo linijos elegantiškai leidžiasi iki pat  stogo galinio aptako. Durelės taip pat yra naujai sumodeliuotos, nauji ratai iki 22 colių su – pirmą kartą modelyje „Cayenne“ – skirtingomis padangomis, kurios galinėje ašyje gali būti iki 315 mm. Yra ir daugiau detalių, pabrėžiančių bendrą sportinį įspūdį.

Automobilio galo dizainas visiškai naujas. Dėmesys iš karto nukreipiamas į išsiskiriančią šviesos juostą, besitęsiančią per visą galą ir elegantiškai pabrėžiančią naujo „Cayenne“ laikyseną. Galiniuose žibintuose naudojama naujausia ir tiksli šviesos diodų technologija ir jie atkartoja priekinių žibintų dizaino koncepciją. Jų atskiri šviesos komponentai atpažįstami kaip trimačiai elementai. Dar vienas automobilio dizaino išskirtinumas.

Salono dizainas
Salono dizainas

Visureigių yra daug. Bet yra tik vienas, į kurį įsėdę iškart įkvepiate lenktyninės automobilių trasos atmosferos. Aukščiausia kokybė, sportiškumas, ergonomiškumas. Pavyzdžiui, plokščias, platus prietaisų skydelis ir kylanti centrinė valdymo konsolė leidžia greitai perkelti ranką nuo daugiafunkcio sportinio vairo ant pavarų svirties.

Trumpai tariant: „Porsche“ DNR. Kadangi mūsų ištakos – automobilių sportas. Ten mes išmokome, kaip svarbu automobilį ir vairuotoją kuo labiau suartinti. Salonas iš esmės sukonstruotas aplink vairuotoją. Todėl jis visapusiškai ir kompleksiškai sutelktas į juos.

Tai pat pat galioja ir sėdynėms: sportiškumas labai svarbus.  Naujo dizaino galinės sėdynės – taip pat sportiškos, kiekviena vieta ten kelia automobilių sporto emocijas. Be jokio kompromiso komfortui.

Visiems modeliams būdingi tipiniai „Cayenne“ pranašumai: erdvumas, didelis universalumas ir kruopščiai parinktos medžiagos. Būtent tai, ko trokštate, nes taip pat yra daugybė individualiai pritaikomų pasirinkimų. Trumpai: tai salonas, kuriame būtų apmaudu keliauti be keleivių.

Techninės charakteristikos
Techninės charakteristikos

„Cayenne“ variklių karta buvo naujai sukurta visiškai nuo pradžių ir dabar jie turi dar didesnę galią ir sukimo momentą. Be to, pasiektas dar aukštesnio lygio efektyvumas.

„Cayenne“ modeliuose 8 laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė buvo naujai sukurta visiškai nuo pradžių. Dėl didelio pavarų kintamo santykio sumažėjo degalų sąnaudos – tačiau komfortas ir sportinė dinamika pagerėjo.

„Porsche“ stabdžiai su paviršiaus danga (PSCB).

Naujas dinamikos ir dizaino standartas. Šių stabdžių naujovė yra išskirtinis ketaus stabdžių disko ir keraminės dangos (volframo karbido) derinys. Pranašumai: dar geresnė reakcija ir itin puikiai išlaikomas stabilumas lėtinant greitį.

Važiuoklė
Važiuoklė

Kartais yra keletas būdų pasiekti kelionės tikslą. Taip yra dėl tokių naujų išradimų kaip prisitaikanti pneumatinė pakaba su trijų kamerų technologija arba  galinės ašies valdymo sistema. Nauja yra ir integruota važiuoklės valdymo sistema „Porsche 4D Chassis Control“. Ji centralizuotai analizuoja vairavimo situaciją visose trijose erdvinėse dimensijose – nuolydį, svyravimą ar nuokrypį. Sistema apskaičiuoja geriausią važiavimo variantą ir sinchronizuoja visas važiuoklės sistemas realiuoju laiku, t. y. sukuria ketvirtą dimensiją. Taip užtikrinama optimali bendroji dinamika. O kartu ir optimalus sportiškumo bei komforto derinys.

Standartinė visų varomųjų ratų „Cayenne“ trauka garantuoja puikų sukibimą su kelio danga – ir, jei prireiktų, su lenktynių trasa. „Cayenne“ puikiai paruoštas daugybei kitų iššūkių, pavyzdžiui, važiuoti per vandenį. Net važiuojant sudėtinga kelio danga, automobilis nesustoja, nes prisitaikanti pneumatinė pakaba pagal poreikį maksimaliai padidina prošvaisą.

Valdymo koncepcija
Valdymo koncepcija

Nauja visuose „Cayenne“ modeliuose – „Porsche Advanced Cockpit“ valdymo koncepcija. Centriniame valdymo skydelyje integruota sistema „Direct Touch Control“ turi stiklinį paviršių su jutikliniais mygtukais, kad iš karto galėtumėte įjungti svarbiausias funkcijas. Per vidurį – kompaktiška pavarų svirtis. Virš centrinio valdymo skydelio yra „Porsche“ komunikacijos valdymo sistema (PCM), į kurią įeina 12 colių įstrižainės liečiamasis ekranas su aukštos vaizdo raiškos skiriamąja geba ir intuityviai veikiantis internetinis navigacijos modulis. Naujas prietaisų skydelis įtaisytas už daugiafunkcio sportinio vairo. Į dešinę ir į kairę nuo tipinio „Porsche“ analoginio tachometro su klasikiniu rodykliniu dizainu yra du aukštos raiškos ekranai, rodantys virtualius prietaisus, žemėlapius ir kitą reikiamą informaciją.

Pagalbinės sistemos
Pagalbinės sistemos

Kad savo kelionės tikslą pasiektumėte dar saugiau, patogiau ir efektyviau, automobilyje „Cayenne“ įrengta daug pagalbinių sistemų, naudojamų skirtingose vairavimo situacijose. Pagalbos sistemos ne tik palengvina vairavimą ir padeda jums, bet ir atpažįsta riziką bei laiku jus įspėja. Tai reiškia, kad jūs galite visą dėmesį sutelkti į tai, kas daro „Porsche“ patrauklumą tokį unikalų: tikras vairavimo malonumas.

Visiškai spalvotas akių lygio ekranas rodo visą kelionei aktualią informaciją tiesiai vairuotojo regos lauke. Vairuotojo vizualinis dėmesys mažiau blaškomas, todėl visas atidumas gali būti sutelktas į kelią ir vairavimą. Gali būti rodoma tokia informacija kaip dabartinis greitis, navigacija, eismo ženklų atpažinimas, telefonas, bekelės informacija ir automobilio pagalbinių sistemų įspėjimai.

Prisitaikančioji greičio valdymo sistema (ACC).

Sistema valdo jūsų „Cayenne“ greitį visiškai nepriklausomai, atsižvelgdama į atstumą iki priešais važiuojančio automobilio.

Naktinio matymo sistema vairuotojui suteikia daugiau informacijos, nei siekia priekiniai žibintai. Infraraudonųjų spindulių kamera aptinka pėsčiuosius, stirnas ar didelius gyvūnus anksčiau, nei šie apšviečiami žibintais.

„Porsche“ elektromobilumas
„Porsche“ elektromobilumas

Hibridinė technologija iš lenktynių trasos.

Kalbant apie važiavimo rodiklius ir ateitį, „Cayenne E-Hybrid“ tikrai diktuoja tempą. Vienas pirmųjų įkraunamų hibridų savo segmente.

Programėlė „Porsche Connect“
Programėlė „Porsche Connect“

Kiekviena diena skirta tam, kad pasiimtumėte iš jos kuo daugiau. Ar tai itin svarbus verslo susitikimas, ar savaitgalio išvyka su visa šeima: jų sėkmė priklauso nuo to, kaip išnaudosite turimas galimybes. „Porsche Connect“ gali jums padėti. Ši sistema nuves jus į geriausią pradinį kelionės tašką ir palydės iki kiekvieno kelionės tikslo.

Pasitelkdama naujas naudingas paslaugas ir išmaniojo telefono programėles, įvairiausiais būdais palengvinančias jums gyvenimą. Pavyzdžiui, naują programėlę „Porsche Connect“, kuri apima visus „Connect“ funkcionalumus vienoje išmaniojo telefono programėlėje. Arba jūsų „Porsche“ automobilio nuotolinio valdymo sistemą, navigacinę sistemą iki jūsų automobilio ar nuo jūsų „Porsche“ iki kelionės tikslo.

 Dar yra navigacijos funkcija „Navigation Plus“ – internetinis navigacijos modulis, kuris padeda jums kelionės tikslą pasiekti dar greičiau. Kiekvienos kelionės maršrutas apskaičiuojamas naudojant naujausius internetinius žemėlapius.  Įskaitant kas minutę atnaujinamą informacija apie eismo sąlygas realiuoju laiku – net mažų šoninių gatvelių.

„Porsche Connect“ visu savo gražumu: sužinokite daugiau apie kitas paslaugas, programėles ir internetines funkcijas, įskaitant ir prieinamumo informaciją jūsų automobiliui ir šaliai. Beje, mūsų paslaugų spektras nuolat yra gausinamas: užsukite į www.porsche.com/connect ir sužinokite visą naujausią informaciją.         

Dizainas
Visureigių yra daug. Bet yra tik vienas, į kurį įsėdę iškart įkvepiate lenktyninės automobilių trasos atmosferos.

Spalvos ir ratai