Call us! Menu
Modeliai
Menu
Call us!
Sukurtas dinamikai
Šios formos. Toks buvo nemažai metų, bet dabar padidintas. Pakeltas. Pažemintas. Bet visuomet išliko toks pat. Ši forma laimėdavo lenktynes. Daug. Visi tai žino, visi tai pripažįsta. Naktį. Rūke. Nematomas. Ši forma perteikia viską, kas mes esame. Naujas „Cayenne Coupé“.

360°

Explore
Explore
Poster Day Desktop Poster Day Mobile_
Ištirti
Night models Poster
Ištirti

Techniniai rodikliai

9.4 - 9.3 l/100 km
l/100 km
215 - 212 g/km
g/km
Porsche Naujasis Cayenne Coupé  - Technical Specs
340 Ag/250 kW Galia (AG)/Galia (kW)
4,931 mm Ilgis
243 km/h Didžiausias greitis
1,983 mm Plotis
340 Ag Galia (AG)
250 kW Galia (kW)

Variklis

Variklio/pavarų dežės išdėstymas

Variklis priekyje

Išdėstymo schema / cilindrų skaičius

6

Degalų rūšis

95

Skersmuo

84.5 mm

Eiga

89.0 mm

Variklio darbinis tūris

2,995 cm³

Galia (kW)

250 kW

Galia NAR (Ag)

335 hp

Galia (AG)

340 Ag

Didžiausias sukimo

450 Nm

Galia esant maksimalioms apsukoms

1,340 - 5,300 r/min

Suspaudimo laipsnis

11,2 +-0,3

Aps./min. didžiausia galia

5,300 - 6,400 r/min

Didž. galia litrui (Ag/l)

111.0 Ag/l

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas

Degalų sunaudojimas* mieste

11.7 - 11.6 l/100 km

Degalų sąnaudos* užmiestyje

8.0 - 7.9 l/100 km

Kuro sąnaudos mišriu

9.4 - 9.3 l/100 km

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

215 - 212 g/km

Išmetamųjų dujų standartas

Euro 6d-TEMP-EVAP

Dalelių filtras

+

Važiuoklė ir pakaba

Priekinė ašis

Aliumininė daugiasvirtė priekinė pakaba

Galinė ašis

Aliumininė daugiasvirtė galinė pakaba

Stabdžiai

4 stūmoklių vienalytės aliumininės fiksuotos stabdžių apkabos priekyje, 2 stūmoklių vienalytės aliumininės fiksuotos stabdžių apkabos gale, iš vidaus vėdinami stabdžių diskai, stabdžių diskų skersmuo priekyje – 350 mm, gale – 330 mm

Vairas

Vairo stiprintuvas „Plus“

Stabilumo programa

„Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM) su stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), slydimo valdymo sistema (ASR), automatiniu stabdžių diferencialu (ABD), sistema, reguliuojančia variklio stabdymo sukimo momentą mažinant greitį (MSR), priekabos stabilumo valdymo sistema ir papildyta „Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM) su sportiniu režimu

Priekinės padangos

275/45 ZR20 XL (110Y)

Priekiniai ratai

9,0Jx20 ET 50

Galiniai ratai

10,5Jx20 ET 55

Galinės padangos

305/40 ZR20 XL (112Y)

Charakteristika

Didžiausias greitis

243 km/h

Įsibėgėjimas 0 - 60 mph su Sport Chrono Paketu

5.7 s

Įsibegėjimas įjungus pavarą (80-120km/h) (50-75 mph)

4.2 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h su Sport Chrono paketu

6.0 s

Įsibegėjimas įjungus pavarą 80 - 120 km/h (50 - 75 mph)

4.2 s

Kelio dangos ypatybės

Maksimali prošvaisa (pneumatinė pakaba, įprastas lygis)

190 mm

Maksimali prošvaisa tarp žemės ir vandeniui jautrių dalių (plieninė pakaba)

210 mm

Maksimali prošvaisa (pneumatinė pakaba, bekelės važiavimo aukštis)

245 mm

Maksimali prošvaisa tarp žemės ir vandeniui jautrių dalių (pneumatinė pakaba, bekelės važiavimo aukštis)

530 mm

Nuožulnios plokštumos įveikimo kampas, pneumatinė pakaba (aukščiausias lygis)

21.3 °

Nuožulnios plokštumos įveikimo kampas, plieninė pakaba

18.7 °

Kėbulas

Ilgis

4,931 mm

Plotis (be užlenktų veidrodėlių)

2,194 mm

Plotis

1,983 mm

Aukštis

1,676 mm

Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)

0.35 cW

Važiuoklės bazė

2,895 mm

Priekinė tarpvėžė

1,674 mm

Galinė tarpvėžė

1,653 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

2,030 kg

Tuščios transporto priemonės svoris (EU)

2,105 kg

Didžiausias leistinas svoris

2,795 kg

Didžiausia leidžiama apkrova

765 kg

Talpa

Bagažinės talpa

558 l

Galinė bagažinė (atlenkus sėdynes)

1540 l

Susikurkite savo

Techniniai duomenys

Īpašības

Vairavimas
Vairavimas

Šalia prietaisų skydelyje esančio analoginio chronometro „Sport Chrono“ paketas taip pat siūlo režimų perjungimą ant daugiafunkcio sportinio vairo, kuriuo galima pasirinkti vieną iš keturių vairavimo režimų: įprastą, „Sport“, „Sport Plus“ arba individualų. Taigi jūs galite nustatyti savo „Coupé“ važiuoklę ir vairavimo dinamiką, pavyzdžiui, akimirksniu. Informacija apie išilginį ir šoninį pagreitį gali būti pateikiama prietaisų skydelio ekrane kartu su „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemos (PCM) eksploatacinių parametrų ekranu rato įveikimo greičiui.

8 laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė.

Šio „Coupé“ atletizmo laipsnis visiškai priklauso nuo jūsų – svarbu tik tai, kad naujai sukurta 8 laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžė jums paklūsta. Be to, degalų sąnaudos sumažėjo, o komforto padaugėjo.

Inercinis sukimasis (riedėjimas). Kad sutaupytumėte degalų, tam tikrose situacijose galite naudoti vadinamąją riedėjimo funkciją. Variklis atjungiamas nuo pavarų dėžės ir greitis sumažinamas iki tuščiosios eigos greičio.

Važiuoklė ir stabdžiai
Važiuoklė ir stabdžiai

„Porsche“ stabdžiai su paviršiaus danga (PSCB).

Nauja keraminė danga (volframo karbidas) užtikrina, kad ketaus stabdžių diskai išliks blizgūs net po ilgesnio stabdymo laikotarpio, kadangi keraminė danga nerūdija ir netamsėja, be to, labai sumažina stabdžių dulkių kiekį. „Porsche“ stabdžiai su paviršiaus danga (PSCB) garantuoja stabilų stabdymą net esant didelei apkrovai.

„Porsche“ keraminiai kompozitiniai stabdžiai (PCCB).

„Porsche“ keraminių kompozitinių stabdžių (PCCB) diskai su aušinimo skylutėmis užtikrina optimalų stabdymą net sudėtingiausiomis sąlygomis – dėl puikiai išlaikomo stabilumo taip pat ir sutrumpina stabdymo atstumą. Keraminių stabdžių diskai yra maždaug 50 % lengvesni nei panašūs ketaus stabdžių diskai, todėl pagerina važiavimo dinamiką.

Važiuoklės valdymo sistema „Porsche 4D Chassis Control“

Važiuoklės valdymo sistema „Porsche 4D Chassis Control“ suteikia naują dimensiją pakabos kontrolei. Ji analizuoja esamą vairavimo situaciją pagal išilginį, šoninį ir vertikalų pagreitį. Sistema apskaičiuoja geriausias važiavimo sąlygas ir sinchronizuoja visas važiuoklės sistemas realiuoju laiku, t. y. sukuria ketvirtą dimensiją. Taip užtikrinama optimali bendroji dinamika.

„Porsche“ sportinė dinaminio važiuoklės valdymo sistema „Dynamic Chassis Control“ (PDCC) ir „Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistema „Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus)

„Porsche“ sportinė dinaminio važiuoklės valdymo sistema „Dynamic Chassis Control“ (PDCC) yra aktyvi judesio stabilizavimo sistema. Jos elektromechaniniai judesio stabilizatoriai aktyviai mažina kėbulo judėjimą į šonus atliekant posūkius. Sistema taip pat sumažina automobilio šoninį nestabilumą ant nelygaus paviršiaus. Rezultatas: geresnis manevringumas ir važiavimo dinamika. Kartu įdiegus „Porsche“ sukimo momento nukreipimo valdymo sistemą (PTV Plus), pagerintas važiavimo stabilumas ir vairo valdymas.

Lengvasvoriai sportiniai paketai
Lengvasvoriai sportiniai paketai

Lengvasvoris sportinis paketas

Siūlomi trys lengvasvorio sportinio paketo variantai. Visuose trijuose yra anglies pluošto stogas su išryškintais kontūrais, sportinio dizaino „SportDesign“ paketas su anglies difuzoriaus apdaila, 22 colių GT dizaino ratai ir sportinė išmetimo sistema modeliui „Cayenne Turbo Coupé“. Anglies pluošto apdailos paketas laukia jūsų juodos spalvos salone: keturios sportinės sėdynės yra pusiau odinės, juodos spalvos, sėdynių vidurinė dalis – iš medžiagos su tradiciniu rombo raštu. Stogo apmušalas ir vairalankis – iš „Alcantara®“ medžiagos.

Lengvasvoris sportinis paketas, juodas*

Lengvasvoris sportinis paketas su galiniu dangčiu, ratų arkų apsaugomis, šoniniais slenksčiais, durelių šoninėmis detalėmis, priekiu, oro paėmimo grotelėmis, juodais oro ėmikliais (matiniais) ir 22 colių GT dizaino ratais, nudažytais blizgia juoda spalva, kuriuos galima pasirinkti. „Porsche Exclusive Manufaktur“

Lengvasvoris sportinis paketas, anglies pluoštas**

Lengvasvoris sportinis paketas, anglies pluošto oro ėmikliai ir anglies pluošto išorės veidrodėlių viršutiniai apvadai. Oro paėmimo grotelės ir veidrodėlių apatiniai apvadai bei pagrindas nudažyti juoda, ypač blizgia spalva. „Porsche Exclusive Manufaktur“
„Porsche Exclusive Manufaktur“   

 * Preliminariai galima įsigyti nuo 2019 m. spalio. 
** Preliminariai galima įsigyti nuo 2020 m. sausio.

Garso sistemos
Garso sistemos

Erdvinio garso sistema „BOSE®

Erdvinio garso sistema „BOSE®“ su 14 stiprintuvo kanalų. Bendra galia: 710 vatų. 14 garsiakalbių su atskira žemųjų dažnių kolonėle užtikrina subalansuotą ir tiksliai atkurtą akustinį modelį. „BOSE® SoundTrue“ technologija dar labiau pagerina garso kokybę ir dinamiką, naudojant suspaustus duomenų laikiklius, tokius kaip MP3. Triukšmo mažinimo technologija „AudioPilot Noise“.

Erdvinio garso sistema „Burmester® 3D High-End Surround Sound System“.

Tylos! Pristatome jums 1 455 vatų galingumo 21 individualiai valdomą garsiakalbį, įskaitant aktyviąją žemųjų dažnių kolonėlę su 400 vatų D klasės stiprintuvu, dviejų krypčių centrine sistema ir daugiau kaip 2 500 cm² paviršiaus bendra diafragma. Naujas įspūdingas 3D garsas, sukuriamas į A statramsčius įmontuotais garsiakalbiais ir specialiu „Auro-3D®“ algoritmu. Elegantiški cinkuoti apvadai ir „Burmester®“ logotipas ant kai kurių garsiakalbių pabrėžia „Coupé“ išskirtinumą ir bet kuris važiavimas tampa dar intensyvesnis, kai jį lydi puikus garso takelis.

Programėlė „Porsche Connect“
Programėlė „Porsche Connect“

Kaip dar labiau pagerinti važiavimo rezultatus? Su tinkamu požiūriu. Įdiegus „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą (PCM) ir programėlę „Porsche Connect“, naujų „Cayenne Coupé“ modelių funkcijos papildytos išmaniosiomis paslaugomis ir programėlėmis. Jums pateikiama informacija apie eismo sąlygas realiuoju laiku, surandami restoranai ir parodomos automobilių aikštelės kelionės tikslo vietoje. Be to, tai suteikia jums galimybę naudotis „Apple® CarPlay“.             

„My Porsche“

Sužinokite viską apie savo automobilį – prieš sėsdami prie vairo. „My Porsche“ portalą galite naudoti, pavyzdžiui, maršrutui iš anksto nusiųsti į navigacijos sistemą, pasižiūrėti, kiek automobilyje yra degalų, arba pasitikrinti, ar visos durelės ir langai uždaryti.

Pastaba: „Porsche Connect“ paslaugos nemokamai teikiamos laikotarpį, kurio ilgis gali keistis, atsižvelgiant į paslaugų paketą ir šalį, bet turi būti ne trumpesnis nei trys mėnesiai. Tačiau kai kuriose šalyse tam tikros individualios ir kai kurios „Porsche Connect“ paslaugos gali būti neprieinamos. Be to, kai kuriose šalyse į kaina bus įtraukta integruota SIM kortelė su duomenimis tam tikroms „Porsche Connect“ paslaugoms. Kad galėtumėte šiose šalyse naudotis belaidžio interneto prieigos tašku ir kitomis neįtrauktomis „Porsche Connect“ paslaugomis, pavyzdžiui, muzikos leidimo funkcija, su integruota SIM kortele, reikia papildomų mokamų duomenų paketų, kuriuos rasite „Porsche Connect“ parduotuvėje. Kitu atveju galėsite naudoti savo SIM kortelę ir per ją naudotis mobiliaisiais duomenimis. Daugiau informacijos apie nemokamų paslaugų laikotarpio trukmę, pavienių paslaugų kainas jūsų šalyje žr. svetainėje www.porsche.com/connect arba susisiekite su savo „Porsche“ centru.

Apšvietimo ir pagalbos sistemos
Apšvietimo ir pagalbos sistemos

„Porsche“ sistema „InnoDrive“ su prisitaikančiąja greičio valdymo sistema*

Koncentracija sporte yra pats svarbiausias dalykas. Siekiant užtikrinti, kad niekas neblaškytų jūsų koncentracijos vairuojant, prisitaikančioji greičio valdymo sistema automatiškai laikosi reikiamo atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio. Įdiegus „Porsche InnoDrive“, sistema patobulinta  papildomomis inovatyviomis funkcijomis. Sistema prognozuoja ir optimizuoja jūsų greitį, atpažįsta greičio apribojimus ir kelio nuolydžius jūsų maršrute – ir optimaliai prie jų pritaiko pavarų keitimo strategiją. Kitas komponentas – važiavimo juostos kontrolės sistema „Active Lane Keeping“. Ji sujungia prisitaikančiąją greičio valdymo sistemą ir važiavimo juostos kontrolės funkciją dideliuose tarpmiestiniuose keliuose ir greitkeliuose – net sudėtingiausiomis sąlygomis.       

* „Porsche InnoDrive“ kai kuriose šalyse neprieinama.             

Akių lygio ekranas

Naujas spalvotas akių lygio ekranas dabar taip pat jūsų paslaugoms, kai reikia pagalbos. Tiesiai savo regos lauke, neatsitraukdami nuo vairavimo, jūs matote visą reikiamą informaciją.

Šviesos diodų pagrindiniai priekiniai žibintai su „Matrix Beam“ šviesos technologija ir „Porsche“ dinaminio apšvietimo sistema „Plus“ (PDLS Plus).

Aštuoniasdešimt keturi šviesos diodai prisitaiko prie situacijos kelyje atitinkamai išsijungdami arba pritemdami. Tai labai naudinga, nes priešpriešiais arba kitoje kelio pusėje važiuojantys automobiliai nebeakinami, o plotas tarp automobilių ir į šonus nuo jų toliau lieka visiškai apšviestas. Jūs galite visą dėmesį sutelkti į kelią priekyje.

„Porsche“ dinaminio apšvietimo sistemoje „Plus“ (PDLS Plus) taip pat yra elektroniniai posūkio signalai ir pagalbinė priemonė sankryžose, veikianti pagal navigacijos duomenis. Jums artėjant prie sankryžos arba kelių susikirtimo, žibintų šviesa sutrumpėja ir ryškiau apšviečia kairę ir dešinę kelio puses.

Dizainas
Štai kaip atrodo galia.

Spalvos ir ratai