Porsche Taycan Turbo Cross Turismo - Porsche AG - Porsche Lietuva
Call us! Menu
Modeliai
Menu
Call us!
Taycan Turbo Cross Turismo

Siela, įkrauta.

Taycan ir Taycan Cross Turismo
Dizainas
„Taycan“ yra pasiruošęs ateičiai dėl savo inovatyvios bendrosios koncepcijos. Jam būdingos ypatybės, kurios visada buvo lemiamos bet kuriam „Porsche“: tikros emocijos ir didžiausias vairavimo malonumas.**

Techniniai rodikliai

Manual
25,9 - 22,6
kWh/100 km
0
g/km
28,7 kWh/100 km
kWh/100km
Porsche Taycan Turbo Cross Turismo - Technical Specs
3,3 s Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h
250 km/h Didžiausias greitis

Nuvažiuojamas atstumas

Vidutinis nuvažiuojamas atstumas (WLTP)

395 - 452 km

Nuvažiuojamas atstumas mieste (WLTP)

438 - 510 km

Variklis

Elektros variklis Galia (Ag)

670

Elektros variklis Galia (kW)

500

Degalų sunaudojimas ir teršalų išmetimas (WLTP)

Elektros sąnaudos mieste

22,3 - 19,5 kWh/100 km

Elektros mažo greičio sąnaudos

23,1 - 20,3 kWh/100 km

Elektros vidutinio greičio sąnaudos

21,7 - 18,9 kWh/100 km

Elektros didelio greičio sąnaudos

22,6 - 19,7 kWh/100 km

Elektros labai didelio greičio sąnaudos

28,2 - 24,9 kWh/100 km

Vidutinės elektros sąnaudos (model range)

25,9 - 22,6 kWh/100 km

Išmetamas* CO2 kiekis, g/km

0

Elektros energijos sąnaudos kwh/100km

28,7 kWh/100 km

Važiuoklė ir pakaba

Priekinė ašis

Aliuminė dvigubų svirčių priekinė pakaba

Galinė ašis

Aliuminė daugiasvirtė galinė pakaba

Stabdžiai

6 stūmoklių vienalytės aliumininės fiksuotos stabdžių apkabos priekyje, iš vidaus vėdinami stabdžių diskai; 4 stūmoklių vienalytės aliumininės fiksuotos stabdžių apkabos gale, iš vidaus vėdinami stabdžių diskai

Vairas

Vairo stiprintuvas

Sukibimo kontrolė

Sukibimo valdymo sistema „Porsche Traction Management“ (PTM)

Stabilumo programa

„Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM), apimanti stabdžių antiblokavimo sistemą su patobulintomis stabdžių funkcijomis

Ratai: trumpas aprašymas

20 colio Taycan Turbo Aero ratai Ratų centre atspausta nespalvota „Porsche“ emblema; Padangų slėgio stebėjimo sistema (TPM)

Charakteristika

Didžiausias greitis

250 km/h

Įsibėgėjimas 0 - 60 mph

3,1 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 100 km/h

3,3 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 160 km/h

7,0 s

Įsibėgėjimas nuo 0 - 200 km/h

10,7 s

Kėbulas

Tuščios transporto priemonės svoris (EC)

2 395 kg

Ilgis

4 974 mm

Plotis (be užlenktų veidrodėlių)

2 144 mm

Plotis

1 967 mm

Aukštis

1 412 mm

Važiuoklės bazė

2 904 mm

Galinė tarpvėžė

1 672 mm

Tuščios transporto priemonės svoris (DIN)

2 320 kg

Didžiausias leistinas svoris

2 880 kg

Didžiausia leidžiama apkrova

560 kg

Didžiausia leistina stogo apkrova naudojant „Porsche“ stogo transportavimo sistemą

75 kg

Talpa

Bagažo skyriaus tūris

379 l

Bagažinės tūris, priekis

84 l

Galinė bagažinė (atlenkus sėdynes)

1 145 l

Krovimas

Bendroji akumuliatoriaus talpa

93,7 kWh

Grynoji akumuliatoriaus talpa

83,7 kWh

Maksimali nuolatinės srovės krovimo galia

270 kW

E-mobilumas

Įkrovimo lizdas

Įkrovimo lizdas vairuotojo ir priekinio keleivio pusėse

Įkrovikliai

Borto kintamosios srovės įkroviklis, skirtas 11 kW kintamajai srovei (AC); Borto nuolatinės srovės įkroviklis, skirtas 150 kW nuolatinei srovei (DC) viešosiose įkrovimo stotelėse, kurių įtampa 400 V; Mobilus įkroviklis „Plius“ (11 kW) (4,5 m), tinkamas su išmaniu valdymo bloku „Home Energy Manager"

Įkrovimo laidai

Įkrovimo laidas pramoniniam (raudonam) penkių kontaktų 32 A/400 V elektros lizdui; Elektros tiekimo kabelis, skirtas buitiniam elektros lizdui

Krovimas nuolatine srove (DC)

Krovimas nuolatine srove (DC) viešosiose įkrovimo stotelėse, kurių įtampa 800 V

Ypatybės

Interjeras
Interjeras

Mes niekada nepamirštame labiausiai kvapą gniaužiančių gyvenimo akimirkų. „Taycan“ interjeras taip pat įspūdingas. GT tipo daugiafunkcinis vairas¹ ir gili, sportiška sėdėjimo pozicija sužadina Jūsų kelionės laukimą dar gerokai prieš jai prasidedant. „Porsche Advanced Cockpit“ su inovatyviu lenktu prietaisų skydeliu, koncentruotu į komfortą, sustiprina elektrifikuotą vairavimo patirtį, kuri išliks amžinai.

¹ Paketo „Sport Chrono Package“ dalis; standartiškai „Taycan Turbo S“ ir „Taycan Turbo S Cross Turismo“ modeliuose.

Indivualizavimo galimybės

„Taycan“ interjero spalvų ir apdailos medžiagų pasirinkimas yra itin platus bei atveria daug individualizavimo galimybių. Klientai gali rinktis ir klasikinę odos apdailą, ir itin tvarią „OLEA“, kurios apdorojimo procese naudojami alyvmedžių  lapai.

Visiškai nauja pasirinkimo galimybė – interjeras be jokių odinių apdailos detalių. Jame naudojama aukštos kokybės mikropluošto medžiaga „Race-Tex“, pagaminta iš perdirbto poliesterio pluošto. Ji yra itin ekologiška. Salono grindų dangoje naudojamas „Econyl®“ pluoštas, pagamintas iš įvairių perdirbtų detalių, tarp kurių yra ir žvejybos tinklai.

8.4 colio skersmens centrinės konsolės valdymo skydas.

Tai suteikia prieigą prie navigacijos, medija failų, telefono, nustatymų ir „Apple CarPlay“ funkcijos naudojant specialią meniu juostą, kurią galima išjungti. Čia taip pat galima atidaryti ir uždaryti bagažinės dangtį bei įkrovimo lizdo dangtelį, stebėti baterijos įkrovimo būseną ir įkrovos lygį.

Prietaisų skydelis.

Mechaniniai mygtukai beveik pašalinti, pakeičiant juos skaitmeniniais. Tai leido sukurti nepaprastai tvarkingą centrinės konsolės išvaizdą. Toks pat principas panaudotas ir ekranuose – intuityvūs, neblaškantys ir lengvai naudojami.

Lenktas 16.8 colių ekranas.

Prietaisų išdėstymas, kaip ir būdinga „Porsche“ automobiliams, orientuotas į vairuotoją, todėl prietaisų skydelis yra dėmesio centre. Jį sudaro lenktas 16.8 colio skersmens skaitmeninis ekranas, apjuostas valdymo skydelio su „Direct Touch Control“ funkcija, kuris skirtas šviesų ir važiuoklės funkcijų pasirinkimui.

Kompasas – papildomas akcentas.

Jei sėdėdami naujojo „Taycan Cross Turismo“ vairuotojo pozicijoje pažvelgsite į dešinę, pastebėsite dar vieną akcentą – papildomai užsakomą kompasą, kuris sumontuotas centrinės konsolės viršuje.

Projekcija ant stiklo.

Papildomai užsakoma „Head-up diplay“ projekcija ant priekinio stiklo vairuotojo matomumo zonoje pateikia pačią svarbiausią važiavimo informaciją

Eksterjeras
Eksterjeras

Du elektromobiliai , atspindintys ateitį ir akimirksniu atskleidžiantys „Porsche“ dvasią.
„Taycan“ ir „Taycan Cross Turismo“ atkreips Jūsų dėmesį, net kai juos stovinčius išvysite vos akies krašteliu.

Taycan“ išorės dizainas sukurtas taip, kad ne tik pabrėžtų sportišką automobilio prigimtį, bet užtikrintų ir puikią aerodinamiką. „Taycan“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0.22 Cd. Tai padeda sumažinti energijos sąnaudas ir padidinti nuvažiuojamą atstumą.

 Modelio novatoriškumą pabrėžia tokios detalės kaip į galinę stabdžių šviesos LED liniją integruotas stiklo efekto „Porsche“ logotipas.


 Savo išvaizda naujasis „Taycan Cross Turismo“ labai primena 2018-iais Ženevos automobilių parodoje pristatytą studijinę „Mission E Cross Turismo“ versiją. Elektromobilio siluetas pasižymi sportiška, švelniai į galą nuožulnėjančia stogo linija, kurią „Porsche“ dizaineriai pavadino „Flyline“. „Taycan Cross Turismo“ išorėje pastebimi tokie didesnio pravažumo automobiliams būdingi elementai kaip ratų arkos apdailos, unikalios priekinio ir galinio bamperių bei slenksčių juostos. Kaip dalis „Off-Road Design“ paketo automobilį puošia tokie elementai kaip specialūs skydeliai priekinio ir galinio bamperių kraštuose bei slenksčių apačioje. Visos šios detalės ne tik sukuria išskirtinį elektromobilio dizainą, tačiau apsaugo „Taycan Cross Turismo“ nuo akmenų smūgių.

Nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas
Su „Taycan“ net ir tolimi kelionės tikslai pasiekiami lengvai. „Performance Battery Plus“ viena įkrova su „Taycan“ leidžia nuvažiuoti iki 484 kilometrų (pagal WLTP standartą). Tai sumažina poreikį dažnai stoti įkrauti akumuliatorių ir leidžia be vargo įveikti didelius atstumus.

 

800 voltų architektūra
800 voltų architektūra

„Porsche“ dvasia atskleidžiama per charakteristikas. Visais atžvilgiais. Kaip demonstruoja „Taycan“, net kai kalbama apie įkrovimą: jo 800 voltų architektūra leidžia pasiekti 270 kW įkrovos galingumą. Vos per 5 minutes, esant optimalioms sąlygoms¹, „Taycan Turbo gali būti įkrautas tiek, kad įveiktų 100 kilometrų (pagal WLTP standartą) atstumą. Todėl „Taycan“ visada pasirengęs įgyvendinti svajonę, apie kurią vairuotojas galvojo visą dieną – vairuoti. 

¹ Optimalios sąlygos: CCS greito įkrovimo jungtis su >270 kW, >850 V, akumuliatoriaus temperatūra nuo 30 iki 35 laipsnių pagal Celsijų, o įkrovos išeiga 5%. 

Efektyvumas
Efektyvumas

Varančioji pavara.

Varančiosios pavaros komponentų sąveika leidžia pasiekti neįtikėtinas charakteristikas: tiek technines, tiek emocines. Tai ypač juntama aktyvavus „Launch Control“ sistemą, kai „Taycan Turbo S“ galingumas padidėja iki 560 kW (760 AG), o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 2.8 sekundės. Iš viso „Taycan“ maksimaliai gali įsibėgėti iki 260 km/val. Toks derinys leidžia patirti įsibėgėjimo pojūtį tarsi vairuojant „Porsche 918 Spyder“ superautomobilį.

Centralizuota važiuoklės valdymo sistema

„Taycan“ naudoja centralizuotą važiuoklės valdymo sistemą „Porsche 4D Chassis Control“, kuri sinchronizuoja visas sistemas realiuoju laiku. Ši sistema montuojama tiek į modelius su plieninėmis spyruoklėmis, taip pat modeliuose, kuriuose sumontuota papildomai užsakoma pneumatinė važiuoklė su trijų kamerų technologija ir „Porsche Active Suspension Management“ elektroninė amortizatorių valdymo sistema. 

Adaptyvi pneumatinė važiuoklė turi ir „Smartlift“ funkciją. Ji leidžia programuoti „Taycan“ taip, kad elektromobilio prošvaisa automatiškai padidėtų tam tikrose pažymėtose vietose, pavyzdžiui, kur yra aukšti kelio kauburiai ar įvažiavimai į garažus. „Smartlift“ taip pat leidžia reguliuoti važiuoklės aukštį važiuojant greitkeliu, kad būtų pasiektas geriausias efektyvumas ir komfortas.

Standartiškai į „Taycan“ montuojama stabdžių sistema su šešių cilindriukų aliumininėmis apkabomis priekyje ir keturių cilindriukų aliumininėmis apkabomis gale. Ventiliuojamų stabdžių diskų diametras priekyje yra 360, o gale 358 milimetrai. Papildomai galima užsisakyti didesnio našumo „Porsche Surface Coated Brake“ sistemą su 410 milimetrų skersmens stabdžių diskais priekyje ir 365 milimetrų gale.

Automatinis važiuoklės prošvaisos sumažinimas dar geresnei aerodinamikai

Optimizuotos oro srauto charakteristikos kartu su aerodinamišku dizainu leidžia Taycan Cross Turismo modeliui pasiekti 0.26 oro pasipriešinimo lygį bei daro pastebimą įtaką mažinant elektros energijos sąnaudos, o kartu padidinant įveikiamą atstumą. Prie geresnio efektyvumo leidžia prisidėti ir PAA („Porsche Active Aerodynamics“) sistema, kuri turi reguliuojamas oro angas elektromobilio priekyje. Šiuo atveju orinė važiuoklė leidžia sumažinti priekinės elektromobilio dalies oro pasipriešinimą pažeminant prošvaisą esant dideliam greičiui. Tuo metu galinis oro aptakas yra stacionarus.

Inovatyvūs varikliai ir dviejų pavarų transmisija

Visi „Taycan Cross Turismo“ modeliai turi du elektros variklius, kurių vienas sumontuotas ant priekinės, kitas – ant galinės ašių, todėl elekromobilis standartiškai turi visų varančiųjų ratų pavarą.
Tiek įveikiamas atstumas, tiek ir nuolatinė galia yra pasiekiama dėka didelio naudingumo nuolat sužadintų sinchronizuotų elektros variklių. Pastarieji, transmisija ir impulsais valdomas keitiklis yra sujungti į kompaktišką pavaros modulį bei veikia išvien. Negana to, naujajame modelyje dar kartą buvo padidinta regeneracijos jėga, kuri siekia 290 kW.

Informacija ir pramogos
Informacija ir pramogos

Inovatyvi paieška.

Jūsų „Taycan“ yra greitas ne tik kelyje. Kartu tai ir galimybė atlikti labai greitą informacijos paiešką. Prisijunkite prie interneto ir ieškokite savo kelionės tikslo, restorano ar viešbučio. Suraskite papildomą vertingą informaciją, pavyzdžiui, įvairias apžvalgas ir kainas, kurios Jums padės priimti geriausią sprendimą.

Navigacija.

Eismo srautas – neatsiejama kiekvienos kelionės dalis, tačiau „Porsche“ vairuotojai jo sukeliamų nepatogumų gali išvengti. Su realiu laiku gaunama eismo informacija kelionės maršrutas gali būti pakeičiamas akimirksniu, todėl išvengsite bet kokių
Valdymas balsu

„Taycan“ ir „Taycan Cross Turismo“ esančios „Porsche Connect“ sistemos galimybės praplėstos dar labiau, įskaitant inovatyvias paslaugas. Maža to, „Voice Pilot“ funkcija, kuri aktyvuojama ištarus „Hey Porsche“, intuityviai atpažįsta natūralią kalbą. Elektromobilis reaguoja į tokias frazes kaip „I‘m cold“ (liet. Man šalta). Taip pat leidžia vienu metu naudoti skirtingus valdymo būdus – tiek jutiminį, tiek balso komandas. Pavyzdžiui, pasirinkus norimą tašką žemėlapyje ir ištarus „Start navigation“ (liet. Pradėti naviguoti), aktyvuojama navigacijos sistema.

Integruota „Apple Music“ funkcija

Kitas akcentas, tai tiesioginė „Apple Music“ integracija į „Porsche Connect Management“. Pakanka paspausti „Apple Music“ ikoną ir galima klausytis daugiau nei 70 mln. reklamomis nepertraukiamų dainų, kurios tiks kiekvienai Jūsų kelionei. Arba su „Apple Music“ susikurkite individualią stotį, paremtą tuo metu per radiją grojama daina.
Naujųjų „Taycan“ ir „Taycan Cross Turismo“ savininkai gaus nemokamą šešių mėnesių prieigą prie „Apple Music“.¹

¹ Priklausomai nuo šalies, „Apple Play“ taiko prenumeratos mokestį. Atvaizdas naudojamas su „!K7 Music“ sutikimu.

„Porsche Connect“ aplikacija.

Viskas kontroliuojama. Norite sužinoti, kokį atstumą gali įveikti Jūsų „Taycan“? Reikia patikrinti baterijos įkrovos lygį ar nustatyti, kiek laiko elektromobilis dar turi krautis? O gal tiesiog pageidaujate nustatyti norimą interjero temperatūrą? Visa tai galite atlikti naudodami savo išmanųjį telefoną, kuriame įdiegta inovatyvi „Porsche Connect“ programėlė.

Komunikacijos valdymas.

Jūsų centrinis radijo, navigacijos ir komunikacijos valdymo įrankis – „Porsche Communication Management“ (PCM), apimantis ir interaktyvią navigaciją. PCM valdomas per 10.9 colio centrinį ekraną ir gali būti sukonfigūruotas individualiai su tiesiogine prieiga į pačias svarbiausias funkcijas.

Erdvė
Erdvė

Komfortišką keliavimo patirtį vairuotojui ir keleiviams užtikrina ne tik „Taycan Cross Turismo“ erdvė. Tai garantuoja ir prie poreikių prisitaikančios daiktų laikymo erdvės. Priekinė bagažinė kartu su padidinta galine krovinių erdve suteikia dar daugiau praktiškumo. Pavyzdžiui, galinės bagažinės erdvė gali būti padidinta nuo 446¹ iki 1.212 litrų¹ tūrio, kai nulenkiami galinių sėdynių atlošai. Be to, bagažinės uždangalas gali būti išimtas ir patogiai padėtas už galinių sėdynių, taip sukuriant dar patogesnę erdvę daiktų įkrovimui ir iškrovimui.

¹ Tūris gali būti mažesnis priklausomai nuo elektromobilio specifikacijos.

Režimas, skirtas lengvai bekelei
Režimas, skirtas lengvai bekelei

Standartiškai „Taycan Cross Turismo“ turi papildomą „Gravel“ važiavimo režimą kelionėms lengva bekele, pavyzdžiui, keliaujant žvyro keliais ar purvu padengtais kelio paviršiais. Lyginant su sedanu, šis režimas prošvaisą padidina 30 milimetrų. „Gravel“ režimas taip pat daro įtaką ir PASM („Porsche Active Suspension Manegement“), PTM („Porsche Traction Management“), PTV+ („Porsche Torque Vectorint Plus“) ir PSM („Porsche Stability Management“) važiuoklės valdymo sistemoms bei galinės važiuoklės transmisijai. Inžinierių dėka galios perdavimas optimizuotas maksimaliam sukibimui užtikrinti, o akceleracijos charakteristikos taip pat sukurtos atsižvelgiant į važiavimą bekelėje ir užtikrina galios perdavimą bei kontrolės preciziškumą.

Lankstūs atnaujinimai
Lankstūs atnaujinimai

Dėka FoD („Functions on Demand“), vairuotojai papildomai gali mėgautis įvairiomis komforto ir pagalbos funkcijomis. Šis būdas ypatingas tuo, kad papildomas funkcijas galima įdiegti ir po to, kai elektromobilis įsigijimas bei spėja atkeliauti pas pirkėją. Galimybė funkcijas įdiegti nuotoliniu būdu užtikrina, kad norint jas aktyvuoti nereikia vykti į „Porsche“ aptarnavimo centrą. Iš viso šiuo metu galima įsigyti papildomas PIRM („Porsche Intelligent Range Manager“), „Power Steering Plus“, „Active Lane Keeping“ ir „Porsche InnoDrive“ funkcijas.

Spalvos ir ratai

Susikurkite savo Porsche

Registracija į servisą

Elektroninė parduotuvė