Call us! Menu
Modeliai
Menu


„Elektromobilis – naujas puslapis „Porsche“ istorijoje. Technologijos pasaulyje nuolat keičiasi ir „Porsche“ visada yra jų priešakyje – tai įrodo ilgametis dominavimas sportinių automobilių gamyboje, pergalės „Le Mans“ 24 val. lenktynėse su „919 Hybrid“, itin galingų hibridinių automobilių gama, o nuo šių metų – ir itin greitas elektromobilis „Taycan“, kuris prieš tai buvo žinomas kodiniu „Mission E“ vardu.

„Taycan“ išvertus iš tiurkų kalbos reiškia jauno, dvasingo žirgo sielą. Tai idealiai atspindi pirmąjį „Porsche“ elektromobilį: jis judrus, energingas, modernus, tačiau pavaldus visoms „Porsche“ tradicijoms ir užtikrinantis didžiausią vairavimo malonumą. „Mūsų naujasis sportinis automobilis yra atletiškas ir orientuotas į dinamiką; tai automobilis, kuris gali įveiktas ilgus atstumus ir įkūnija laisvę“, – sako Oliver Blume, „Porsche AG“ vadovas.

Pradžia – 2015 m.

Prieš ketverius metus elektromobilių infrastruktūra dar buvo menkai išvystyta, o pačios technologijos pažengusios kur kas mažiau. Tačiau „Porsche“ tų metų Frankfurto automobilių parodoje pristatė „Mission E“ koncepcinį modelį – itin greitą ir daug kilometrų viena įkrova galintį įveikti elektromobilį. 2019 m. šis jau „Taycan“ pavadinimu žinomas modelis bus pradėtas gaminti serijiniu būdu – pro gamyklos Cufenhauzene vartus kasmet išvažiuos apie 40 tūkst. elektromobilių.

Rekordininkas

Elektromobilis dar nėra gaminamas serijiniu būdu, tačiau jo vardas jau įrašytas rekordų knygose. Vokietijoje įrengtoje galingoje įkrovimo stotelėje „Porsche Taycan“ baterijos buvo pildomos 400 kW galia, kai daugelis kitų elektromobilių pasiekia 40–80 kW įkrovimo galią. Tokia sparta užtikrina, kad „Taycan“ bateriją per 4 minutes galima įkrauti tiek, kad užtektų nuvažiuoti 100 kilometrų.

Nežabota galia

„Taycan“ turi du elektrinius variklius, tačiau jam būdingos tos pačios savybės kaip ir kitiems „Porsche“ automobiliams – greitis, dinamika ir vairavimo aštrumas. Elektromobilis turės kelis galios lygius, o pats galingiausias modelis pasieks daugiau nei 600 AG. Greičiausia versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,5 sek., iki 200 km/val. – per 12 sek. Automobilio elektrinės sistemos įtampa – 800 V, vienu įkrovimu jis gali įveikti 500 km.

Daugiau kėbulo tipų

„Taycan“ debiutuoja kaip ketverių durų kupė, tačiau po metų turėtų prisijungti didesnio pravažumo versija. Pirmą kartą ji buvo parodyta Ženevos automobilių parodoje 2018 m. kaip koncepcinis modelis, tačiau didžiulis klientų susidomėjimas paskatino „Porsche“ pradėti serijinę „Taycan Cross Turismo“ elektromobilio gamybą.

Ekologiška gamyklos rekonstrukcija

„Porsche“ širdis plaka Cufenhauzene, todėl ir naujajam elektromobiliui buvo pasirinkta būtent ši gamykla. Ji rekonstruota taip, kad galima būtų gaminti elektromobilius ir tą daryti maksimaliai ekologiškai. 42 000 kvadratinių metrų ploto gamyklos stogas bus apsėtas augalais, įvairiose vietose pasodinti medžiai. Tai leis Cufenhauzeno gamyklą paversti anglies dvideginio į aplinką neišmetančiu pastatu – kiek CO2 išmetama, tiek pat čia bus ir sugeriama.